کد خبر : 1738545 | 30 بهمن 1399 ساعت 23:33 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی میلان با تیم ده نفره ستاره سرخ؛

ستاره سرخ 2-2 میلان؛ پیروزی از دستان روسونری سر خورد

میلان امشب در دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا میهمان ستاره سرخ بلگراد بود و به رغم برتری تا آخرین ثانیه های بازی، در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.

ستاره سرخ 2-2 میلان؛ پیروزی از دستان روسونری سر خورد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در چارچوب دور یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ اروپا میهمان ستاره سرخ بلگراد بود. روسونری پس از ماه ها پیشتازی در سری آ، این روزها دچار افت شده است و صدرنشینی را از دست داده. این تیم در هشت بازی گذشته خود در تمام رقابت ها متحمل سه شکست شده، از جمله باخت هفته پیش برابر اسپتزیا. ستاره سرخ بلگراد اما در حالی پا به بازی امشب گذاشته بود که در 21 بازی گذشته خود در تمام رقابت ها شکست ناپذیر بوده و 17 برد و 4 تساوی کسب کرده است.

پیولی میلان را با هفت تغییر نسبت به بازی برابر اسپتزیا به زمین فرستاده بود و ماریو مانژوکیچ برای نخستین بار از ابتدای بازی در ترکیب میلان حضور داشت. زلاتان نیز بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

 

میلان بازی را پر قدرت آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازی ستاره سرخ را به شدت تحت فشار قرار داد و در دقیقه 6 بازی به گل نیز رسید اما پرچم کمک داور بالا رفت و گل آفساید اعلام شد و پذیرفته نشد.

 

میلان در دقیقه 12 بازی نیز بار دیگر به گل رسید که گل هرناندز را نیز VAR رد کرد. توپ به دست هرناندز برخورد کرده بود. پس از چند حمله روی دروازه یکدیگر که دروازه بانان دو تیم را حسابی به زحمت انداخت، ستاره سرخ بلگراد کنترل بازی را در دست گرفت و چندین حمله پیاپی روی دروازه میلان صورت داد.

بن ناصر در دقیقه 39 بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و میلان تن به تعویضی اجباری داد و تونالی را به زمین فرستاد.

در دقیقه 42 بازی میلان به گل رسید. توپ بلند کاستیلو در محوصه جریمه ستاره سرخ به هرناندز رسید و در ادامه ضربه هرناندز پس از برخورد به مدافع حریف که برای دفع توپ تکل رفته بود، وارد دروازه ستاره سرخ شد و در پایان نیمه اول میلان با برتری به رختکن رفت.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه 52 با برخورد توپ به دست مدافع میلان در محوطه جریمه ستاره سرخ صاحب یک ضربه پنالتی شد و کانگا از روی نقطه پنالتی دروازه دوناروما و میلان را باز کرد.

 

در دقیقه 59 یک ضربه پنالتی به سود میلان اعلام شد. توپ در محوطه جریمه به هرناندز رسید و پانکوف، مدافع ستاره سرخ، با ضربه ای که به پشت پای هرناندز زد پنالتی را به تیم میهمان هدیه داد. هرناندز خودش پشت توپ ایستاد و میلان را 2-1 از تاره سرخ جلو انداخت.

 

با وجود ده نفره شدن ستاره سرخ از دقیقه 77 بازی با همین نتیجه تا دقیقه 93 از وقت های تلف شده ادامه یافت و تنها لحظاتی مانده به سوت پایان بازی روی یک ضربه کرنر، پاوکوف، مهاجم ستاره سرخ، موفق شد تا بالاتر از همه به توپ ضربه زده و گل تساوی را وارد دروازه میلان کند.

در نهایت دیدار دو تیم ستاره سرخ بلگراد و میلان به نتیجه 2-2 مساوی به پایان رسید.

 

1574085

1574086

1574087

 

1574090

1574091

دیدگاه‌ها