کد خبر : 1738569 | 01 اسفند 1399 ساعت 10:16 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی پر گل برابر وولفسبرگر؛

سون: از بازی در کنار بیل واقعا لذت می برم

تاتنهام شب گذشته موفق شد با گلزنی سون هیونگ مین و گرت بیل 4-1 وولفسبرگر را در لیگ اروپا شکست دهد. سون پس از این بازی راجع به هم‌تیمی اش گرت بیل صحبت کرده است.

سون: از بازی در کنار بیل واقعا لذت می برم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم کره ای تاتنهام می گوید که از رابطه نزدیکی که با گرت بیل دارد بسیار لذت می برد. بیل در بازی شب گذشته تاتنهام برابر وولفسبرگر هم پاس گل سون را داد و هم گل دوم تاتنهام را به ثمر رساند.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، شب گذشته بیل را از ابتدا در ترکیب این تیم قرار داده بود و ستاره ولزی تاتنهام که به صورتی قرضی از رئال مادرید به این تیم آمده نیز پاسخ اعتماد سرمربی را با یک پاس گل و یک گل داد.

 

1574180

 

سون هیونگ مین پس از پیروزی گفت: "من روابط واقعا نزدیکی با بیل دارم. خیلی خوشحالم که او فرصت بازی پیدا کرد و توانست هم پاس گل بدهد و هم گل بزند. من واقعا از بازی کردن با او لذت می برم.

 

بازی کردن در این استادیوم افتخار بزرگی است. احساس خاصی است چرا که من جایزه پوشکاش را سال گذشته به خاطر گلی که اینجا زدم، بردم.

 

ما برنده شدیم و این البته مهمتر از هر احساس خاصی است. خیلی مهم بود که از دقیقه اول بازی نشان دادیم که می خواهیم برنده شویم و آن هم نه فقط با 1-0 یا 2-0.

ما عملکرد خوبی داشتیم و در نیمه اول سه گل زدیم. بچه ها واقعا ذهنیت خوبی داشتند."

 

1574179

 

گرت بیل هم از اینکه توانسته بود بالاخره نام خود را در میان گلزنان تاتنهام ثبت کند بسیار خوشحال بود.

بیل پس از بازی گفت: "ذهنیت ما این بود که هر تعداد که می توانیم گل بزنیم و کمی اعتماد به نفس کسب کنیم.

ما اخیرا زیاد برنده نشده ایم و این مهم بود که امشب پیروز شویم و کمی اعتماد به نفس به دست بیاوریم.  امیدوارم که این شروع یک رشته برد پیاپی باشد.

خیلی خوب است که گل زدم. من فقط پریدم وسط و به توپ ضربه زدم. خیلی خوب است که اسمم در لیست گلزنان ثبت شد و به تیم کمک کردم.

اینکه چهار گل در خانه حریف بزنی نتیجه خیلی خوبی است. همیشه خوب است که در یک بازی با چنین اختلافی پیروز شوی. ما بازی برگشت را اما طوری برگزار می کنیم که انگار 0-0 هستیم."

دیدگاه‌ها