کد خبر : 1738627 | 01 اسفند 1399 ساعت 14:03 | 93.9K بازدید | 8 دیدگاه

یا امباپه یا هالند؛

قطعی؛ رئال مادرید تابستان بمب می ترکاند

تابستان پیش رو و پس از دو سال، رئال مادرید یک خرید بزرگ انجام خواهد داد تا به روزهای درخشانش برگردد.

قطعی؛ رئال مادرید تابستان بمب می ترکاند

به گزارش "ورزش سه"، در دو سه روز اخیر دنیای فوتبال تحت تاثیر درخشش کیلیان امباپه و ارلینگ هالند قرار گرفته است. امباپه در نوکمپ سه گل به بارسلونا زد و در برتری 1-4 پی اس جی نقش اول را داشت. یک روز بعد ارلینگ هالند با پیراهن دورتموند در زمین تیم خوب سویا دبل کرد و باعث برتری 2-3 تیمش شد.

 

 

1574261

 

 

پس از اتمام بازی بارسا و پی اس جی، رئالی ها در توئیتر کمپین جذب امباپه را تشکیل دادند و هشتگ فلورنتینو پرز(رئیس رئال) ترند شده بود.

رئالی ها از آقای رئیس، تقاضای عاجلانه جذب امباپه را دارند و معتقدند پس از جدایی رونالدو در سال 2018، تنها امباپه است که می تواند جای خالی او را پر کند. او حالا بیش از پیش در قلب هواداران رئال جای گرفته و آنها بی تاب اقدام باشگاه هستند.

 

 

1573639

 

 

در واقع اگر پیش از این جذب امباپه یکی از موارد مورد بحث سران رئال بود، حالا تبدیل به یک وظیفه شده است. رئال پس از هت تریک در فتح لیگ قهرمانان، در دو سال گذشته نتوانسته از یک هشتم نهایی فراتر برود و به نظر امسال هم شانسی برای قهرمانی ندارد و این برای دوست داران رئال آزاردهنده است.

 

از سوی دیگر برخی معتقدند رئال مادرید بیش از امباپه به بازیکنی مثل هالند نیاز دارد و او در شرایط کنونی که رئال در خط حمله مشکل گلزنی دارد، بیشتر به کار می آید. در واقع شاهد یک دودستگی در میان هواداران و رسانه های مادریدی هستیم.

 

 

1574267

 

 

شب گذشته جوزپ پِدرِرول مجری ال چیرینگیتو که رابطه ای صمیمانه با فلورنتینو پرز دارد، ادعا کرد که رئیس رئال تابستان امسال حداقل یک خرید بزرگ انجام خواهد داد. او این روزها هنوز به قطعیت نرسیده است که از بین کیلیان امباپه و هالند کدام یک را برای تابستان پیش رو انتخاب کند اما همه چیز حاکی از آن است که او برای هالند اقدام خواهد کرد چرا که می داند پی اس جی امباپه را امسال از دست نخواهد داد و بهترین راه برای جذب ستاره فرانسوی صبوری کردن تا تابستان 2022 است.

 

 

1572597

 

 

پرز قصد دارد امباپه را به عدم تمدید قرارداد با پی اس جی متقاعد کند تا او یک سال و نیم بعد به عنوان بازیکن آزاد به رئال بیایدو هدف پرز این است که برای امباپه و هالند شرایط را به گونه ای ترسیم کند که بپذیرند، راه پیشرفت، در پیوستن به رئال خواهد بود.

قرارداد هالند با دورتموند تا 2024 اعتبار دارد ولی تابستان 2021 بند فسخ 75 میلیون یورویی او اعتبار پیدا خواهد کرد. اگر پرز بتواند هالند و مدیر برنامه های او مینو رایولا را متقاعد کند، بند فسخ این بازیکن را فعال خواهد کرد و به این ترتیب، بمب اول را می ترکاند.

باید توجه داشت که جذب همزمان امباپه و هالند، هزینه اولیه 300 میلیون یورویی را می طلبد که برای رئال در شرایط اقتصادی فعلی غیرممکن است.

 

 

1573803

دیدگاه‌ها