کد خبر : 1738691 | 01 اسفند 1399 ساعت 18:24 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: امیدوارم از دوم پایین تر نیاییم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد تیمش با شرایط مختلف مسابقات پیش رو سازگاری پیدا کند.

سولسشر: امیدوارم از دوم پایین تر نیاییم

به گزارش "ورزش سه"، تا چند هفته قبل منچستریونایتد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر بود، اما نتایج پرفراز و نشیب شیاطین سرخ باعث افزایش فاصله این تیم با منچسترسیتی شده است. حالا و در آستانه دیدار برابر نیوکاسل، اوله گونار سولسشر اذعان داشت فردا در مورد لیست بازیکنان تیمش تصمیم گیری خواهد کرد.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "هر مسابقه ای برای شما فرصت و البته مشکلاتی را ایجاد می کند. تیم رقیب به شما فضایی می دهد و این فقط یک چیز طبیعی است زیرا زمین مسابقه بزرگ است. هر تیم 11 بازیکن دارد و بعضی از تیم ها به شما در عقب میدان فضا داده و برخی از تیم ها در مرکز میدان این شرایط را ایجاد می کنند، گاهی اوقات تیم ها سعی می کنند از بالا و یا عقب تر پرس کنند و ما باید یاد بگیریم که با هر سبک سازگار شویم.

 

1572406

 

ما در همه بازی ها می خواهیم برنده شویم، البته فقط ما اینگونه نیستیم و تیم های دیگر نیز مانند سیتی، لیورپول، لستر، چلسی، تاتنهام و وستهام نیز چنین هدفی دارند. ما نمی توانیم همه چیز را کنترل کنیم و بنابراین فقط باید خودمان را کنترل کنیم. در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار داریم و امیدوارم در ادامه فصل از این پایین تر نیاییم."

 

شرایط بازیکنان منچستریونایتد: "پل پوگبا و فیل جونز به علت مصدومیت قادر به بازی کردن در دیدار مقابل نیوکاسل نیستند و نمی دانم شرایط اسکات مک تومینای، ادینسون کاوانی و دنی فن دبیک چگونه خواهد بود. لیست تیم شنبه انتخاب می شود و تا فردا برای انتخاب بازیکنان مورد نظر فرصت داریم."

دیدگاه‌ها