کد خبر : 1738706 | 01 اسفند 1399 ساعت 19:31 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: فرانکفورت خیلی پیشرفت کرده است

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ کار تیمش مقابل فرانکفورت را دشوار توصیف کرد.

هانسی فلیک: فرانکفورت خیلی پیشرفت کرده است

به گزارش "ورزش سه"، کورنتین تولیسو، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ دچار مصدومیت شدیدی شده و دیگر در این فصل فرصت درخشش در ترکیب بایرن را نخواهد داشت. در آستانه دیدار برابر فرانکفورت، هانسی فلیک مدعی شد این بازیکن مورد حمایت او و باشگاه بایرن مونیخ قرار خواهد داشت.

 

مصدومیت کورنتین تولیسو: "او تازه به ترکیب بازگشته و فرصتی برای بازی کردن و نشان دادن کیفیت خود پیدا کرده بود. من بیش از حد به او اطمینان دارم. تولیسو فقط به ریتم نیاز دارد و حالا می توانست این ریتم را بدست آورد. حیف که تولیسو مصدوم شد و من برای او واقعا متاسفم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود، ما طی چند هفته و ماه های آتی از او حمایت خواهیم کرد."

 

1562903

 

دیدار مقابل فرانکفورت: "حریف ما در سال 2021 بیشترین امتیاز را کسب کرده است. ما بازیکنان زیادی در اختیار نداریم، اما با این وجود کیفیت فوق العاده ای در تیم دیده می شود. در خارج از خانه بازی می کنیم و نتیجه به نگرش و نحوه آغاز بازی بستگی دارد. من در جلسات امروز تیمی و فردا انتظاراتم را به بازیکنان بایرن مونیخ خواهم گفت.

 

من برای فرانکفورت خوشحالم، زیرا فکر می کنم فردی ببیچ و آدی هوتر عملکرد خوبی داشته اند. آنها تیم باکیفتی داشته و بسیار خوب پیشرفت کرده اند. فرانکفورت فوتبال بسیار تهاجمی و با پرسینگ بالا ارائه می دهد. فرانکفورت به قدری خوب است که می تواند به هر تیمی آسیب برساند.

 

سه هفته پیش زمین تمرین مملو از حضور بازیکنان ما بود. اما حالا بازیکنان آسیب دیده و مبتلا به کرونای زیادی داریم. به هر حال شرایط اینگونه است و چنین مسائلی ممکن است در یک فصل اتفاق بیفتد. ما باید این مرحله را پشت سر بگذاریم و برای دیدار چند بازیکن زیر 23 سال را نیز به همراه خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها