کد خبر : 1738709 | 01 اسفند 1399 ساعت 19:56 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: پیکفورد از مصدومیت فن دایک خوشحال نشد

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون مدعی شد تیمش انگیزه زیادی برای دیدار مقابل لیورپول دارد.

آنچلوتی: پیکفورد از مصدومیت فن دایک خوشحال نشد

به گزارش "ورزش سه"، اورتون در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و یکی از نامزدهای کسب سهمیه اروپایی است. تافی ها این هفته در دربی مرسی ساید به مصاف لیورپول خواهند رفت و کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری قبل از دیدار اذعان داشت به جز منچسترسیتی، همه تیم ها در این فصل فراز و نشیب داشته اند.

 

انتقاد از جوردن پیکفورد: "انتقاد بخشی از کار ماست و هم آلیسون این موضوع را می داند و هم پیکفورد. لازم نیست در مورد کیفیت این دو دروازه بان صحبت کرد. او تمرکز کرده تا خود را برای دیدار مقابل لیورپول آماده کند. وقتی ویرژیل فن دایک در دیدار رفت مصدوم شد خود پیکفورد هم خوشحال نبود، اما حالا تمام ذهن او معطوف به دیدار مقابل لیورپول است."

 

1556146

 

دیدار مقابل لیورپول: "در هر زمانی هر مسابقه ای شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد. انگیزه تیمی ما واقعا بالاست، زیرا ما می خواهیم با رقیب همشهری مان رقابت کنیم. من فکر می کنم شرایط برای لیورپول دشوارتر است، زیرا آنها بازیکنان زیادی را در پست های مشابه از دست داده اند. همیشه قادر نیستید مشکلات خود را پوشش دهید، اما به جز منچسترسیتی، مانند دیگر تیم ها، لیورپول نیز فراز و نشیب داشته است.

 

باید روی کاری که قرار است در این بازی انجام دهیم متمرکز بوده، شجاع باشیم و اعتماد به نفس داشته باشیم. در نهایت ما قصد داریم فوتبال بازی کنیم و لیورپول نیز همین کار را انجام خواهد داد.  من فکر می کنم برای رویارویی با تیمی مانند لیورپول باید مانند آنها انرژی داشته باشید. باید سعی کنید راه حل های پیش رو پیدا کنید و فقط نمی توان در برابر لیورپول دفاع کرد."

 

شایعات جدایی خامس رودریگز: "من هر روز با او صحبت می کنم، خامس اینجا خوشحال بوده، اعتماد به نفس و انگیزه دارد. خامس در چند بازی گذشته کمی مشکل داشت، اما حالا در شرایط خوبی است. خامس اینجا واقعا احساس خوبی دارد، زیرا همه از او مراقبت می کنند."

دیدگاه‌ها