کد خبر : 1738732 | 01 اسفند 1399 ساعت 22:41 | 105.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری: طبق نیاز کادر فنی بازیکن جذب می کنیم

آخرین خبر از انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس به شایعات درباره فعالیت نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان برای جذب مهاجم لژیونر فوتبال ایران پاسخ داد.

آخرین خبر از انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس که امشب به صورت تصویری میهمان برنامه "شب‌های فوتبالی" بود در پاسخ به سوالی درباره شایعات جذب شهریار مغانلو توضیح داد: در مورد نفر خاص حرف نمی زنم اما اگر جذب بازیکنی قطعی شود، آن را در سریعترین زمان اعلام می کنیم؛ لطفا اجازه دهید تا زمانی که چیزی قطعی نشده است حرفی نزنیم.

 

شکوری درباره احتمال مذاکره با مغانلو از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش‌مان این است تا بتوانیم با توجه به نیازها مذاکره کنیم و سعی‌مان برای جذب بازیکن خوب است؛ مطمئنا طبق نیاز کادر فنی بازیکن جذب می کنیم.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با رد شایعات درباره لیست مازاد یحیی گل‌محمدی ادامه داد: تا این‌لحظه هنوز لیست خروجی نداشته‌ایم و انشالله بعد از جلسه با کادرفنی، اگر لیست خروج باشد آن را رسماً اعلام خواهیم کرد. بابت تلاش‌هایشان ما ممنون‌دار همه بازیکنان هم هستیم.

 

او هم‌چنین درباره جذب یک هافبک بازیساز برای جانشینی بشار رسن در خط هافبک پرسپولیس هم موضوع را به کادرفنی واگذار کرد و گفت: درباره مسائل و نکات فنی بهتر است تا از اعضای محترم کادرفنی سوال کنید؛ خانواده بزرگ پرسپولیس همگی می‌دانند به قهرمان نیم‌فصل جام را نمی‌دهند و انشالله از فردا با قدرت کارمان را برای نیم‌فصل دوم شروع خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها