کد خبر : 1738759 | 02 اسفند 1399 ساعت 08:20 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛ شهرداری همدان مدعی صعود شد

لیگ 2 هفته نهم خود را در شرایطی پشت سر گذاشت که چهره صدرنشین در گروه اول تغییر کرد.

لیگ 2؛ شهرداری همدان مدعی صعود شد 

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال شکست 3-1 ویستا توربین در برابر آولان کامیاران تیم امید گناوه با برتری دو بر یک در برابر فولاد نوین اهواز 18 امتیازی شد و به صدر جدول در گروه اول صعود کرد. تیم شهرداری همدان هم در این هفته دست بکار بزرگی زد و در خانه تیم سپیدرود رشت با همین نتیجه پیروز شد و با همین تعداد امتیاز اما تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول ایستاد. این می تواند یک اتفاق خوب برای فوتبال همدان باشد چرا که این تیم برخاسته از توانمندی های فوتبال همدان است و در صورت صعود به لیگ یک دیگر کسی مدعی نمی شود این امتیاز به شهر همدان هبه شده است. در پایان این بازی سهیل حق شناس سرمربی تیم سپیدرود از سمت خود استعفاء کرد تا دست باشگاه برای ایجاد تغییرات احتمالی در ترکیب تیم باز باشد. 

 

در این گروه هم چنان تیم علم و ادب تبریز که فصل گذشته یکی از تیم های حاضر در لیگ یک بوده بهمراه وییستا توربین که توسط فرشاد پیوس هدایت می شود جز مدعیان جدی صعود به لیگ یک هستند و در هفته های آتی رقابت نزدیکی به دو تیم بالای جدول یعنی امید گناوه و شهرداری همدان خواهند داشت. البته در این گروه ملی حفاری اهواز هم با 16 امتیاز و حضور در رده پنجم جدول سودای صعود دارد. 

 

چهره صدرنشین اما در گروه ب تغییر نکرده است. هم چنان نفت امیدیه در صدر است تیمی که این هفته در خانه تیم پاس همدان به یک امتیاز ارزشمند دست یافت. این امتیاز شمار امتیازات تیم نفت امیدیه را به عدد 21 رساند. این هفته جدال حساس تیم های نیروی زمینی و مس شهر بابک در تهران با نتیجه یک بر صفر به سود نیروی زمینی خاتمه یافت. این نتیجه موجب شد تا نیروی زمینی هم امتیاز با مس شهر بابک شود یعنی 16 امتیاز و از این پس می تواند یکی از مدعیان صعود به لیگ یک باشد. هر چند مس شهر بابک با توجه به تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول ایستاده است. در گروه دوم تیم شاهین بندر عامری که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند در حال تبدیل شدن به یک تیم قابل احترام است. با هدایت رضا نظرزاده بازیکن نه چندان دور فوتبال بوشهر. این تیم با تساوی دو بر دو در خانه شهرداری ماهشهر شمار امتیازات خود را به عدد 13 رساند و با حضور در رتبه پنجم جدول در کورس صعود باقی ماند. نگاهی خواهیم داشت به نتایج بازی ها در هفته نهم و هم چنین جدول مسابقات. 

 

نتایج هفته نهم – گروه اول 

*محتشم تبریز۰ - ۱  علم و ادب تبریز
*اسپاد تهران۰ - ۰مس نوین کرمان
*سپیدرود رشت۱ - ۲شهرداری همدان
*آوالان کامیاران۳ - ۱ویستا توربین تهران
*فولاد نوین اهواز۱ - ۲امید گناوه
*ایرانجوان بوشهر۱ - ۱شهرداری بندرعباس
*نفت و گاز گچساران۱ - ۰ملی حفاری اهواز

 

1574441

 

نتایج هفته نهم – گروه دوم 

*اترک بجنورد۱ - ۱شهدای بابلسر
*شهرداری بم۲ - ۲  سردار بوکان
*نیروی زمینی تهران۱ - ۰مس شهر بابک
*شمس آذر قزوین۱ - ۳شهید قندی یزد
*عقاب تهران۰ - ۰میلادمهر تهران
*شهرداری ماهشهر  ۲ - ۲شاهین بندر عامری
*پاس همدان۰ - ۰نفت امیدیه

 

1574440

دیدگاه‌ها