کد خبر : 1738784 | 02 اسفند 1399 ساعت 10:35 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دربی مرسی‌ساید؛

کلوپ: در یک فصل عادی به سیتی نزدیک‎‌تر بودیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدعی است که این تیم در یک فصل عادی و نرمال فاصله کمتری با منچسترسیتی می داشت.

کلوپ: در یک فصل عادی به سیتی نزدیک‎‌تر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته ای اخیر و پس از تجربه سونامی مصدومیت در بین بازیکنان کلیدی خود، در دفاع از عنوان قهرمانی فصل پیش به زحمت افتاده است. سرمربی قرمزها اما مدعی است که اگر فصل 21-2020 یک فصل عادی بود، آنها فاصله کمتری با منچسترسیتی صدرنشین می داشتند.

 

1574479

 

چندین بازیکن لیورپول با مصدومیت برای مدتی طولانی از ترکیب این تیم خارج شده اند و این تیم مخصوصا در خط دفاع با مصدومیت ویرژیل فن دایک، جو گومز و جوئل ماتیپ که به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست داده اند، حسابی به دردسر افتاده است.

 

شاگردان یورگن کلوپ فصل پیش و پس از 30 سال در لیگ برتر قهرمان شدند اما در حال حاضر در رده ششم جدول رده بندی و 16 امتیاز پایین تر از سیتیزن ها قرار دارند.

 

کلوپ گفت: "مسئله هیچوقت این نبوده که بنشینیم و فکر کنیم چطور می توانیم سیتی را پشت سر بگذاریم یا چطور می توانیم دوباره تبدیل به بهترین تیم در فوتبال انگلیس شویم، حالا هر معنایی که این دارد.

ما فقط می خواستیم بهترین ورژن خودمان باشیم. ما دوباره این شانس را داریم. اگر به اندازه کافی خوب بود که هیچ. اگر تیم دیگری بهتر بود، خب این راه و رسم ورزش است.

بیشتر از اینکه برای تبدیل شدن به بهترین ورژن خودمان تلاش کنیم کار دیگری از ما بر نمی آید و قرار است دوباره به عنوان یک تیم برای رسیدن به این موضوع تلاش کنیم.

 

1574478

 

البته برای این کار نیاز به اندکی شانس بیشتر داریم. اگر کمی بیشتر در مورد مصدومیت ها شانس بیاوریم می توانیم به این هدف نزدیک تر شویم.

ما همه متفق القول این موضوع را قبول داریم و من مطمئنم که پپ هم همین را می گوید که در یک فصل عادی و نرمال برای هر دو تیم، ما 16 امتیاز از سیتی فاصله نداشتیم.

اما حالا این فاصله بین ما هست. همین است که هست. ما این را می پذیریم. این فصل دغدغه ما این نیست که چقدر به سیتی نزدیک می شویم. دغدغه ما این است که چقدر در جدول بتوانیم به رده های بالاتر برویم. همین به اندازه کافی کار برای انجام دادن هست."

 

لیورپول امروز در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون خواهد رفت و پس از آن در روزهای آتی با شفیلد یونایتد، چلسی و فولام دیدار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها