کد خبر : 1738795 | 02 اسفند 1399 ساعت 11:20 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دربی مرسی‌ساید؛

هشدار آنچلوتی: از شیرهای لیورپول بترسید

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، به شاگردان خود هشدار داد که قرار است در دربی مرسی ساید در آنفیلد برابر تیمی از شیرها بازی کنند.

هشدار آنچلوتی: از شیرهای لیورپول بترسید

به گزارش "ورزش سه"، اورتون در حال حاضر با سه امتیاز کمتر از لیورپول در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و سرمربی ایتالیایی این تیم معتقد است که شاگردانش می توانند امروز اولین برد خود در دربی مرسی ساید را پس از 10 سال به دست بیاورند.

 

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در حالی پا به دربی مرسی ساید می گذارد که در سه بازی گذشته خود در لیگ شکست خورده و در رده ششم جدول قرار دارد.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق میلان، رئال مادرید و بایرن مونیخ، اعتراف کرد که تیمش ممکن است هنگام برخورد با بازیکنان یورگن کلوپ احساس ترس و وحشت کند، اما اصرار دارد که این همیشه هم چیز بدی نیست.

 

1574498

 

آنچلوتی گفت: "من در میلان و مادرید و دیگر جاها هم در دربی شرکت کرده ام. دربی بازی خاصی است. این یک بازی عادی نیست و اگر فکر کنید دربی یک بازی عادی است اشتباه کرده اید. بازی های خاص فشار بیشتری به بازیکنان می آورند و گاهی ایجاد ترس می کنند.

اما به نظر من ترس چیز بدی نیست چرا که اگر ترسی نداشته باشید آنگاه جوری با شیر رو به رو می شوید که انگار گربه است!

اما گربه نیست و شیر است، پس مهم است که ترس داشته باشید. این می تواند به شما کمک کند که تمرکز بیشتری داشته باشید. نکته همین است.

می‌توانید نگران باشید، می توانید بترسید، اما باید انگیزه و تمرکز داشته باشید و همچنین دراین نوع بازی ها باید شجاع باشید. باید کیفیت خود را نشان دهید. لازم نیست که وحشت زده باشید.

 

برای بازی با لیورپول باید با سطحی از قدرت رقابت کنید که آنها در بازی ها از خود نشان می دهند و باید سعی کنید که راه حلی در خط حمله بیابید چرا که نمی توانید برابر آنها فقط دفاع کنید.

باید سعی کنید چیزی برای ارائه داشته باشید و سعی ما هم بر همین است."

 

اورتون در 10 سال گذشته و از اکتبر سال 2010 نتوانسته لیورپول را در هیچ رقابتی شکست دهد.

آنها در 12 دربی به تساوی رسیده اند و اورتون در 11 بازی به حریف همشهری خود باخته است. آنچلوتی اما باور دارد که شاگردانش می توانند در بازی امروز طلسم 10 ساله را بشکنند.

 

1574496

 

کارلتو افزود: "شما در همه دربی ها می خواهید که برنده شوید. مدت زیادی از زمانی که اورتون در دربی پیروز شده، می گذرد. این می تواند مناسب ترین زمان برای برد باشد، زمان مناسب البته به این بستگی دارد که ما در زمین قادر به چه کار هایی هستیم و فقط همین.

 

آیا به خاطر این آمار فشار مضاعفی بر ما هست؟ خیر. به این خاطر روی ما فشاری نیست چرا که بدترین حالت بارها در گذشته اتفاق افتاده.

فکر می کنم که ما الان نسبت به گذشته بهتر هستیم و به نظرم فرصت های بیشتری برای گرفتن نتیجه مطلوب داریم."

دیدگاه‌ها