کد خبر : 1738801 | 02 اسفند 1399 ساعت 11:47 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشکار کبودراهنگی سومین مرد قوی ایران شد

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان از کسب مقام سوم مسابقات قوی‌ترین مردان ایران توسط ورزشکار کبودراهنگی خبر داد.

ورزشکار کبودراهنگی سومین مرد قوی ایران شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرتضی خدابنده‌لو اظهار کرد: «رضا قیطاسی» از شهرستان کبودراهنگ استان همدان، مقام سوم مسابقات قوی‌ترین مردان ایران را به دست آورد که کسب این نتیجه بسیار عالی است.

وی با بیان اینکه این مسابقات ۳۰ بهمن‌ماه و یکم اسفندماه در ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، تصریح کرد: مسابقات سطح بالایی داشت و کسب مقام سوم این مسابقات، رتبه خیلی خوبی است، از طرفی این مسابقات وزن‌کشی ندارد و همه اوزان با هم رقابت می‌کنند.

 

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان در پایان جایگاه استان در رشته پرورش‌اندام و بدنسازی را متوسط ارزیابی کرد و یادآور شد: از نظر امکانات نیز وضعیت خوبی در استان داریم.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ، پانزدهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان کشور گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دو مرحله مقدماتی و نهایی با حضور ۵۱ ورزشکار از ۱۰ استان در قالب هفت تیم بدون حضور تماشاگران در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان با حضور قوی ترین مردان کشور برگزار شد.

 

پس از برگزاری مرحله مقدماتی ۱۰ نفر از برترین ها به فینال راه پیدا کردند که در این مرحله ورزشکاران در آیتم های تعادلی رکوردی، گوی رکوردی، سه گانه دمبل، اکسل، کنده، حمل گاری فشاری روی دسته و پلکان قدرت به مصاف حرفان خود رفتند. محسن مسن آبادی، محمد رضا تازه رو و رضا قیطاسی نفرات اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

دیدگاه‌ها