کد خبر : 1738802 | 02 اسفند 1399 ساعت 11:46 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

با داشتن 9 بازیکن مصدوم؛

زیدان دست به دامن جوانان آکادمی رئال مادرید شد

با بلندتر شدن هر روزه فهرست مصدومان رئال مادرید، زین الدین زیدان، سرمربی این تیم، مجبور به قرار دادن نام پنج بازیکن آکادمی این باشگاه در فهرست دیدار امشب برابر وایادولید شد.

زیدان دست به دامن جوانان آکادمی رئال مادرید شد

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید پس از سه برد متوالی در لالیگا امشب به مصاف رئال وایادولید خواهد رفت. مشکل بزرگ این روزهای رئال اما مصدومیت های متوالی بازیکنان این تیم است. برای بازی امشب زیدان 9 بازیکن خود را در اختیار ندارد.

 

کریم بنزما آخرین تلفاتی است که رئال مادرید در هفته های اخیر داده. ستاره فرانسوی با مصدومیتی از ناحیه مچ پا مواجه شده که اجازه نداد در تمرین روز جمعه سپیدپوشان شرکت کند و او را از ترکیب تیم در بازی برابر وایادولید نیز کنار گذاشت.

 

1574509

 

بنزما آخرین بازیکن رئال است که به صف مصدومان قبلی این تیم سرخیو راموس، دنی کارواخال، رودریگو گوئز، فده والورده، آلوارو اوردیوزولا، ادن هازارد، مارسلو و ادر میلیتائو پیوسته است.

 

در پی مصدومیت بنزما و همچنین با توجه به لیست بلند بالای مصدومان رئال، زیدان مجبور شده است که در بازی امروز پنج بازیکن جوان از آکادمی رئال مادرید را با خود به وایادولید ببرد.

هوگو دورو، بلانکو، ویکتور چاست، میگل گوتیرز و سرخیو آریباس پنج بازیکن جوان آکادمی رئال هستند که در بازی امروز این تیم را همراهی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها