کد خبر : 1738824 | 02 اسفند 1399 ساعت 13:15 | 70.3K بازدید | 12 دیدگاه

خلیل زاده: از آذری جهرمی اجازه نگرفتم!

رئیس هیئت مدیره استقلال می گوید که او بابت انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از وزیر ارتباطات اجازه نگرفته است.

خلیل زاده: از آذری جهرمی اجازه نگرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، بحث ها پیرامون استوری جنجالی روز گذشته محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری حسابی داغ شده است و کری خوانی او برای استقلال با واکنش های زیادی از سوی اعضای هیئت مدیره، کادرفنی و بازیکنان اسبق و هواداران استقلال مواجه شد.


آذری جهرمی روز گذشته و پس از پیروزی پنج بر صفر پرسپولیس در برابر گل گهر، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: گل گهر یک گل دیگه خورده بود، به رکورد استقلال می رسید. ولی خب رکورد استقلال دست نیافتنی است.
پس از این اتفاق بود که استقلالی ها واکنش های زیادی نسبت به صحبت های آذری جهرمی مطرح کردند که اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال با انتشار متن طولانی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به صحبت های وزیر ارتباطات، نوشته بود که رویای شما خاطرات ماست.


صبح امروز نیز آذری جهرمی در گفتگو با برنامه آفساید شبکه رادیویی جوان درباره اینکه آیا از هواداران استقلال عذرخواهی می کند، گفته بود: چرا باید عذر‌خواهی کنم؟ مگر توهین کردم؟ مگر تاریخ را من رقم زدم؟ مگر  آقای خلیل زاده ننوشت آرزوی شما خاطرات ما است؟ او دیشب هم به من زنگ زد و گفت می‌خواهم مطلبی را منتشر کنم و من هم گفتم ایرادی ندارد.


این بخش از صحبت های آذری جهرمی در رابطه با اینکه خلیل زاده پیش از انتشار آن پست در اینستاگرامش به نوعی از او اجازه گرفته است، با واکنش شدید هواداران استقلال و کانال های تلگرامی مواجه شد. استقلالی ها از اینکه چرا خلیل زاده بابت انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش از وزیر اجازه گرفته است، به شدت عصبانی بودند.


حالا و پس از گذشت ساعاتی، باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای، کسب اجازه خلیل زاده از وزیر ارتباطات بابت انتشار آن پست را تکذیب کرد. خلیل زاده در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه گفت: من از صحبت‌های آقای وزیر تعجب کردم. من روز گذشته به هیچ وجه با ایشان تماس نداشتم و از او هم اجازه‌ای جهت انتشار آن استوری نگرفته‌ام. من فکر می‌کنم آقای آذری جهرمی به واسطه ناراحت کردن هواداران استقلال باید از هواداران عذرخواهی کند و بابت انتشار این نظرم هم از کسی اجازه نمی‌گیرم.

 

دیدگاه‌ها