کد خبر : 1738848 | 02 اسفند 1399 ساعت 15:32 | 46.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد ماشین سازی را به خاطر نفت رد کردم

واکنش درخشان به سرمربیگری چند ساعته در نفت!

حمید درخشان نسبت به تغییر تصمیم مدیران نفت مسجدسلیمان در انتخاب سرمربی این تیم ناراحت است.

واکنش درخشان به سرمربیگری چند ساعته در نفت!

به گزارش "ورزش سه"، ظهر روز گذشته بود که مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان خبر از توافق با حمید درخشان برای سرمربیگری این تیم داد. از این رو قرار شد درخشان با دستیاران بومی کارش را در نفت شروع کند اما این تصمیم اعتراض هایی را از سوی برخی طرفداران نفت در پی داشت و در نهایت این اعتراض ها به جایی کشید که مدیران نفت از تصمیم خود پشیمان شدند و به مذاکره با گزینه های دیگر پرداختند.


حمید درخشان که از اقدام مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان ناراحت است در گفت و گوی کوتاهی به خبرنگار ما گفت: «متاسفانه اتفاقی رخ داد که در هیچ کجای دنیا نمونه اش وجود ندارد. مدیران باشگاه درباره یک موضوع تصمیم می گیرند اما با یک سر و صدای کوچک از سوی عده ای خاص از تصمیم شان برمی گردند! این مساله واقعا جای تعجب دارد.»


درخشان که علاقه زیادی به صحبت در این خصوص نداشت، گفت:«من از ماشین سازی تبریز پیشنهاد داشتم اما این پیشنهاد را به خاطر نفت مسجدسلیمان و مردم خونگرم این شهر رد کردم.هدفم کمک کردن بود و متاسفم چنین اتفاقی رخ داد.»


سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا با نفتی ها قرارداد امضا کرده، تاکید کرد: «ما یک توافق نامه امضا کردیم و من هم به آن پایبند هستم. با این حال تابع تصمیمی هستم که باشگاه نفت گرفته است. هرچند که معتقدم این اعتراض ها با انتخاب هر سرمربی دیگری هم رخ می دهد و در نهایت این مردم مسجدسلیمان هستند که ضرر می کنند.»

 

دیدگاه‌ها