کد خبر : 1738850 | 02 اسفند 1399 ساعت 15:45 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس:

تایید خبر بد؛ غیبت احتمالی بنزما برابر آتالانتا

مصدومیت کریم بنزما به گونه ای است که بعید به نظر می رسد بتواند به بازی چهارشنبه شب برابر آتالانتا برسد.

تایید خبر بد؛ غیبت احتمالی بنزما برابر آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین رئال پیش از بازی با رئال وایادولید دیروز در کمپ والدبباس به انجام رسید و کریم بنزما در آن غیبت داشت. به فاصله شش روز تا بازی رفت برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان، این خبر مثل یک کابوس برای زین الدین زیدان و دوست داران رئال بود.

بنزما در جریان بازی با والنسیا و در دقایق ابتدایی مصدوم شد ولی تا پایان به کار ادامه داد. او در تمرینات روزهای اخیر نیز حضور داشت ولی مصدومیت او شدت پیدا کرده و زیدان به وی توصیه کرده تا زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار بگیرد.

 

 

1574293

 

 

کریم در فهرست بازی امشب برابر وایادولید قرار نگرفت و طبق ادعای آاس، او از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و پزشکان رئال امید زیادی برای رسیدن او به بازی چهارشنبه شب برابر آتالانتا ندارند.

آاس ادعا می کند که کریم بنزما به احتمال قریب به یقین این بازی حساس در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد که ضربه سختی برای رئال خواهد بود. هرچند تصمیم نهایی را زیدان و تیم پزشکی رئال فردا پس از مشورت با یکدیگر می گیرند ولی مربی فرانسوی پیش از این بارها ثابت کرده است که روی بازیکنان مصدومش ریسک نمی کند.

 

 

1571664

 

 

کریم تا به اینجای فصل در 28 بازی فصل رئال حاضر بوده و در 86 درصد دقایق نیز به میدان رفته است. او در لالیگا با 12 گل بهترین گلزن رئال محسوب می شود.

به این ترتیب رئال مادرید با ماریانو دیاز در نوک حمله برابر حریف سرسخت ایتالیایی قرار خواهد گرفت. این تیم غایبان سرشناس دیگری از جمله سرخیو راموس و ادن هازارد را نیز برای بازی چهارشنبه شب دارد.

 

دیدگاه‌ها