کد خبر : 1738907 | 02 اسفند 1399 ساعت 18:26 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازی آینده برای ما حکم فینال را دارد؛

عنایتی: این مساوی به نفع رقبای ما بود

سرمربی هوادار از کسب نتیجه تساوی برابر فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ یک رضایت ندارد.

عنایتی: این مساوی به نفع رقبای ما بود

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از تساوی یک بر یک برابر فجرسپاسی گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی را برای پیروزی داشتند، اما این تساوی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نخورد و فقط برای رقبایمان خوب بود.

 

او ادامه داد: به تیم خوب فجر تبریک می‌گویم که بازی منسجمی انجام دادند. به نظرم جای این تیم پُرطرفدار در لیگ برتر خالی است و یک همت بالا لازم است تا این تیم به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

 

سرمربی هوادار در مورد شرایط این تیم گفت: بعد از دو شکست امروز بد بازی نکردیم. ما در دو مسابقه با گل ریحان و شاهین موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و باید از شوک این دو بازی خارج می‌شدیم. برای دو بازی باقی مانده تا پایان نیم‌فصل آماده می‌شویم چون هر دو بازی برای ما خیلی مهم است و هم شهرداری آستارا و هم مس کرمان جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی دارند. امیدوارم با کسب نتایج خوب در این ۲ بازی جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.

 

عنایتی در خصوص شرایط داوری و کیفیت زمین ابراز کرد: زمین که واقعا تعریفی نداشت، هم سفت بود و هم ناهموار و امیدوارم مسؤولان ورزشگاه به این موضوع رسیدگی کنند. داوری هم خیلی خوب بود و هیچ مشکلی نداشت؛ من در کل عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم.

 

دیدگاه‌ها