کد خبر : 1738913 | 02 اسفند 1399 ساعت 19:23 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل لئائو:

به خاطر میلان پیشنهاد اینتر را رد کردم

رافائل لئائو، ستاره جوان میلان به شدت خواهان انتقال به این تیم بوده است.

به خاطر میلان پیشنهاد اینتر را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لئائو در تابستان 2019 و با انتقالی 30 میلیون یورویی از لیل به روسونری پیوست. در آن مقطع اخباری در مورد احتمال حضور این بازیکن در ترکیب اینتر و پیشنهاد دیگر تیم ها برای ستاره فعلی میلان شنیده شده بود. حالا و در آستانه دربی حساس و تعیین کننده مقابل اینتر در سری آ، رافائل لئائو ابراز امیدواری کرد قادر به کمک به تیمش در این دیدار باشد. میلان هفته گذشته و بعد از مدت ها صدر جدول را به اینتر واگذار کرد و حالا نبرد دو تیم حساس تر از همیشه شده است.

 

1567689

 

رافائل لئائو گفت: "من میلان را انتخاب کردم، زیرا مدیران این باشگاه قبل از دیگر تیم ها از جمله اینتر با من صحبت کرده بودند و میلان اولویت اصلی من بود. وقتی میلان پیشنهاد بدهد شما نمی توانید پاسخ منفی بدهید. زلاتان ابراهیموویچ برای من مانند یک برادر بزرگتر است، او ذهنیتی برنده دارد که من مانندش را هرگز در بازیکنان دیگر ندیده ام و زلاتان می تواند یک الگو لقب گیرد.

 

دربی مقابل اینتر؟ ما باید با قلب و ذهن خود بازی کنیم. ما می خواهیم از رنگ پیراهن میلان دفاع کرده و هوادارانمان را راضی کنیم. من می خواهم به تیم کمک کنم و آماده هستم تا با حداکثر تلاش در زمین ظاهر شوم. اگر هم مرتکب اشتباهات فنی شدم، امیدوارم با فداکاری و تعهدم آن خطا را جبران کنم."

دیدگاه‌ها