کد خبر : 1738971 | 03 اسفند 1399 ساعت 08:24 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

شروع لیگ واترپلو از نیمه اسفند

آغاز مسابقات رکوردگیری شنا بعد از یکسال

مسابقات رکوردگیری شنا و همچنین لیگ برتر واترپلو بعد از حدود یک سال تعطیلی به سبب شیوع کرونا قرار است در اسفندماه استارت بخورد.

آغاز مسابقات رکوردگیری شنا بعد از یکسال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حمید اسکندریون دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص آغاز مسابقات رکوردگیری شنا اظهار کرد: اولین دوره مسابقات بعد از شیوع کرونا خواهد بود. این مسابقات رکوردگیری چهارشنبه ششم بهمن برگزار می‌شود. به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ما این مسابقات را به صورت غیر متمرکز یعنی در سه مرکز استان تهران، مشهد و اصفهان برگزار خواهد شد. فعلا حدود ۳۰ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند اما باز ما تا ۴۸ ساعت قبل فرصت دادیم تا با در دست داشتن تست منفی PCR بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

 

وی گفت: این رقابت‌ها انتخابی مسابقات شنای آب‌های آزاد ۵ کیلومتر و در رشته های استاندارد انجام خواهد شد. ما قرار است در این مسابقات از دستگاه‌های تاچ بک یا الکترونیکی را راه‌اندازی می‌کنیم تا آنها را برای مسابقات لیگ برتر شنا تست کنیم.

 

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص مسابقات لیگ برتر نیز گفت: به امید خدا مسابقات لیگ واترپلو را در همین هفته استارت خواهیم زد. برای این منظور در حال آماده‌سازی استخر ۹ دی نیز هستیم. در حال تعمیرات پروژکتورها و نورش هستیم. استخر پر از آب شده و تعمیرات تمام شود لیگ واترپلو نیز آغاز خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: یک دوره مدرسی هم خواهیم داشت. متقاضیان مدارکشان را فرستادند و در حال بررسی است. یک دوره مدرسی سطح ۳ را ان شاالله برگزار خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها