کد خبر : 1739003 | 03 اسفند 1399 ساعت 11:56 | 38.2K بازدید | 2 دیدگاه

لطیفی: از استقلال با من تماس گرفتند

سرمربی چوکا به عنوان دستیار محمود فکری از استقلال پیشنهاد دارد اما هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.

لطیفی: از استقلال با من تماس گرفتند 

به گزارش ورزش سه، چوکا تالش در برابر پارس جنوبی جم به نتیجه تساوی رضایت داد علی لطیفی در این باره به خبرنگار ما گفت: سندروم گل خوردن در دقایق پایانی یقه تیم ما را گرفته است. یعنی ما ۸ امتیاز در ۴ بازی به خاطر گل دقیقه ۹۰ به بعد که  در وقت اضافه خوردیم از دست دادیم. البته گل دیروز را به خاطر بدشانسی مدافع خودمان خوردیم و داور بازی هم ۶ دقیقه وقت اضافه گرفته بود و این موضوع باور نکردنی بود و ناظر بازی هم که آن جا ایستاده بود حرفی برای گفتن نداشت. در دقیقه ۸۰ به بعد هم داور هرچه سوت زد به نفع تیم حریف بود. تیم چوکای تالش بیست و خورده ای سال در سطح اول فوتبال نبوده اولین بار است که در لیگ یک بازی می کند و این کم تجربگی بازیکنان ما است که بازی های برده را  در دقایق آخر با باخت یا مساوی عوض می کنیم. واقعیت این است که این تجربه خیلی به ما ضربه زده اما بازیکنان ما در تمام بازی ها غیرت گذاشتند و نباید از این موضوع گذشت.


او در مورد موضوع تکراری قهر و آشتی بازیکنان استقلال و حواشی پیش آمده ادامه داد: شما در جریان هستید زمانی که آقای نامجو مطلق سرمربی استقلال بود صحبت‌هایی در خصوص اینکه من به عنوان مدیر فنی  تیم انتخاب شوم بود که به دلایل این اتفاق نیفتاد  و میسر نشد. در همان زمان من دیدم افرادی هستند از پیشکسوت گرفته تا بازیکن که فکر منافع خودشان هستند نه منافع تیم، این موضوع باعث می‌شود که این حواشی پیش بیاید. وقتی اسم استقلال می آید ما باید این را بپذیریم که نام این تیم مقدس است.

 

1573623


او درباره حضور در استقلال هم گفت : به طور رسمی صحبتی با مدیران استقلال نداشتم ولی با من تماس گرفتند. اگر  قرار باشد و به استقلال بروم در ابتدا  باید با محمود فکری صحبت کنم و مورد دوم این است که به اعتقاد من نفرات کادر فنی استقلال  خوب و توانمند هستند. اضافه شدن من یا هر شخص دیگری دلیل بر بد بودن کادرفنی استقلال نیست و در جهت تقویت است. اگر قرار باشد صحبت شود یکی دو مشکل وجود دارد و آن هم این است که من نسبت به قراردادی که با چوکا تالش امضا کردم متعهد هستم و این کاملاً قلبی است. فارغ از بحث قرارداد گفتم من تا مادامی که از حضور قدرتمند چوکا در لیگ  یک مطمئن نشوم  از این تیم نمی‌روم و مطمئن هستم این با تیم با مدیریت قوی که دارد فصل آینده به لیگ برتر صعود می‌کند. ولی قراداد من به شکلی است که هر موقع بخواهم می توانم جدا شوم اما بحث من با مدیریت بازیکنان و هواداران کاملاً دلی است.


لطیفی در پایان افزود: امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد خیر و صلاح تیم باشد. در گذشته به صورت رسمی با من به عنوان مدیر فنی استقلال  تیم صحبت کردند. آن موقع  اعتقاد داشتند  من هم توان جمع کردن تیم را  دارم و هم اینکه می‌توانم از نظر فنی کمک کنم ولی به دلایلی میسر نشد و من آن موقع هم به کسی اعلام نکردم و الان هم چون رسانه ها به این موضوع پرداختند در موردش صحبت کردم.

دیدگاه‌ها