کد خبر : 1739033 | 03 اسفند 1399 ساعت 13:43 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بار است تماشاگران در جام جهانی حضور ندارند

عباسی: کاش چند روز زودتر به ایتالیا می آمدیم

عضو تیم ملی اسکی آلپاین ایران گفت: متاسفانه ما فرصتی نداشتیم که با پیست کورتینا دامپزو ایتالیا آشنا شویم و در روز مسابقات به ایتالیا رسیدیم که این کار ما را سخت کرد.

عباسی: کاش چند روز زودتر به ایتالیا می آمدیم

به گزارش "ورزش سه"، فروغ عباسی، یکی از نمایندگان ایران در جام جهانی اسکی ایتالیا به شمار می رود. او که سابقه زیادی در اعزام به مسابقات بین المللی دارد و ملی پوش اسکی آلپاین ایران در این رقابت هاست، در ارتباط با شرایط مسابقات در شهر کورتینا دامپزو ایتالیا به "ورزش سه" گفت: در حال حاضر این اولین مسابقات قهرمانی جهان است که در شرایط کرونا برگزار می‌شود. ما هر وقت که در مسابقات حضور داشتیم، بازی ها در حضور تماشاچیان و پر از شور و هیجان بوده است اما حالا تماشاچیان و شور و هیجان آنها وجود ندارد.


وی در خصوص سطح مسابقات عنوان کرد: سطح مسابقات اما بسیار بالاست و میزبانی ایتالیایی ها بسیار خوب است. مسابقات دشوار است چون شیب پیست زیاد هست و یخ و برف آن با پیست بین المللی پولاد کف سپیدان استان فارس که ما دو هفته در آنجا اردوی آمادگی برگزار کردیم، بسیار متفاوت است. متاسفانه ما فرصتی نداشتیم که با پیست کورتینا دامپزو  ایتالیا آشنا شویم و در روز مسابقات به ایتالیا رسیدیم که این کار ما را سخت کرد.


عضو تیم ملی اسکی آلپاین ایران پیرامون شرایط فعلی تیم افزود: بهتر بود که چند روز قبل از آغاز مسابقات به اینجا می آمدیم تا با شرایط آشنا شویم. شیب و یخ و برف پیست بین المللی پولاد کف سپیدان استان فارس حتی به اندازه نصف پیست کورتینا دامپزو  ایتالیا هم نبود و این موضوع هم کار ما را دشوارتر کرد.

دیدگاه‌ها