کد خبر : 1739042 | 03 اسفند 1399 ساعت 14:56 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فدراسیون به حضور مدیر محروم تیم ملی در لیگ

ساعی برگشت، دبیر مضروب قهر کرد!

هادی ساعی که چندی پیش به خاطر درگیری با دبیر سازمان لیگ یک سال محروم شده بود، در مرحله نهایی لیگ برتر بازهم در سالن آفتابی شد.

ساعی برگشت، دبیر مضروب قهر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل بود که هادی ساعی به خاطر درگیری با دبیر سازمان لیگ تکواندو و سیلی زدن به او به واسطه اعلام شدن نامش از سوی کمیته قضایی فدراسیون به یک سال محرومیت از حضور در مسابقات لیگ برتر محکوم شد.


هادی ساعی که بعد از این اتفاقات مورد انتقادات زیادی هم قرار گرفت و در ظاهر حکم محرومیت را پذیرفت، اعتراض خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارائه کرد. اما اتفاقی که دیروز همه را متعجب کرد، حضور ساعی در جریان مرحله نهایی لیگ برتر بود!


مدیرفنی تیم ملی تکواندو با وجود اعلام عمومی محرومیت یک ساله اش، بازهم در سالن بود و روی سکوها نظاره گر مسابقات شد. این اتفاق نه تنها تعجب رسانه ها را در پی داشت، بلکه باعث قهر و گویا استعفای دبیر سازمان لیگ هم شد. البته شنیده می شود حتی رییس سازمان لیگ هم در اعتراض به حضور هادی ساعی در سالن مسابقات، قرار است استعفا کند.


در این خصوص مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ به فارس گفت: «من در دیدار فینال اصلا در سالن حضور نداشتم و استعفای شفاهی به رئیس سازمان لیگ دادم. ما توقع نداشتیم در این ماجرا حمایت نشویم. زمانی که در مجموعه ای کار می‌کنید انتظار دارید از طرف مدیر آن مجموعه حمایت شوید. دیگر با این وضعیت کار کردن در این مجموعه معنایی ندارد در نهایت مزد زحمات‌مان را کامل گرفتیم. مگر امکان دارد یک ماه رای صادر شود و در این فاصله رای به حالت تعلیق دربیاید؟»


برای پیگیری ماجرا با فدراسیون تماس گرفتیم تا از چرایی حضور مدیر محروم تیم ملی در سالن مرحله نهایی لیگ برتر باخبر شویم. حسن شکریان، مدیر روابط عمومی فدراسیون تکواندو در این باره به "ورزش سه" گفت: «آقای ساعی بعد از اعلام حکم محرومیتش از سوی کمیته قضایی تا 72 ساعت فرصت اعتراض داشت که این اعتراض به کمیته انضباطی رسیده است. طبق قانون بعد از اعتراض فرد محروم، تا زمان تشکیل کمیته انضباطی اجرای رای متوقف می شود و چون هنوز کمیته انضباطی تشکیل جلسه نداده، آقای ساعی توانست در سالن حاضر شود. در ضمن محرومیت ایشان تعلیق نشده و استفاده از این عبارت اشتباه است. آقای ساعی در مراسم اختتامیه هم حاضر نبودند و بعد از مسابقات سالن را ترک کردند.»


حالا باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی در قبال محرومیت یک ساله هادی ساعی خواهد گرفت و آیا او به صورت قطعی از لیگ برتر سال آینده محروم می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها