کد خبر : 1739466 | 05 اسفند 1399 ساعت 11:25 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع چپ قرمزها شایعات را تکذیب کرد

درگیری با آلیسون؟ مردم حوصله‌شان سر رفته!

لیورپول سال 2021 را به بدترین شکل آغاز کرده و حالا حتی برای رساندن خود به یکی از چهار تیم برتر لیگ نیز مشکل دارد. در روزهای پیش شایعاتی مبنی بر درگیری فیزیکی الیسون بکر و رابرتسون در رختکن این تیم منتشر شد.

درگیری با آلیسون؟ مردم حوصله‌شان سر رفته!

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، شایعات مبنی بر دعوای خودش و الیسون بکر، دروازه بان قرمزها، را که گفته می شد منجر به پارگی لب وی شده، رد کرد. لیورپول این روزها حال و روز خوشی ندارد و هیچ شبیه به تیم قدرتمندی که سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد، ندارد.

شایعات زیادی حول ناکامی های اخیر این تیم به گوش می رسد، از جمله اینکه یورگن کلوپ، سرمربی موفق این تیم، قصد استعفا دادن دارد. شایعه درگیری الیسون و رابرتسون و پارگی لب مدافع لیورپول نیز از دیگر شایعات روزهای اخیر بود.

 

1575525

 

رابرتسون گفت: "من شبیه دعوایی ها نیستم، هستم؟ دو بازیکنی که کمتر از همه احتمال دارد در رختکن با هم درگیر شوند من و الی هستیم. به نظرم مردم از خانه نشینی حوصله شان سر رفته است. معلوم است که یک نفر این شایعه را از خودش در آورده که من و الی دعوا کرده ایم.

ولی خوشم آمد که در این داستان خیالی این من بودم که لبم ترکیده بود! ترجیح می دادم که برعکس باشد ولی خب ما حق انتخاب نداریم!

چیزهایی که این روزها می نویسند مقدار بسیار زیادی چرت و پرت بی معنی است. ما بازیکنان و همه افراد حاضر در تمرین باید فقط این چیزها را ندیده و نشنیده بگیریم."

 

1575526

 

پس از باخت 3-1 لیورپول برابر لستر این شایعه پخش شد که الیسون بکر برزیلی و رابرتسون اسکاتلندی پس از این مسابقه با هم درگیر شده اند. الیسون که در بازی قرمزها برابر منچستریونایتد نیز دچار اشتباه شده بود، در این بازی نیز اشتباه کرد و اجازه داد جیمی واردی گلزنی کند.

گفته می شد که رابرتسون در رختکن به اشتباهات الیسون بکر اشاره کرده و این موضوع منجر به درگیری فیزیکی دو بازیکن شده است.

 

دیدگاه‌ها