کد خبر : 1739536 | 05 اسفند 1399 ساعت 16:37 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

زمان بازگشت احتمالی راموس مشخص شد

سرخیو راموس کاپیتان رئال این روزها در حال ریکاوری مصدومیتش است تا هر چه زودتر به میادین برگردد.

زمان بازگشت احتمالی راموس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس 18 بهمن به دلیل مصدومیت مینیسک زانو تن به جراحی داد و طبق گفته پزشکان بین 4 تا شش هفته به دور از میادین خواهد ماند. او که پس از نیمه نهایی سوپرکاپ مقابل بیلبائو دیگر نتوانسته برای رئال به میدان برود، امیدوار است بتواند زودتر به شرایط بازی برسد.

راموس در شرایطی تن به جراحی داد که گزینه ای دیگر برایش وجود نداشت و اگر می خواست در مقطع پایانی فصل بدون مشکل بازی کند و برای حضور در یورو 2021 هم با خطر مصدومیت درگیر نباشد، باید جراحی را انجام می داد.

 

 

1570547

 

 

طبق ادعای آاس، راموس این روزها در دو نوبت ریکاوری می کند و روند بهبودی او هم بسیار خوب پیش می رود.

 

راموس دو تاریخ را برای بازگشتش به میادین در نظر دارد. اولی 23 اسفند بازی رئال برابر الچه است و دومی سه روز بعد یعنی 26 اسفند، در بازی برگشت برابر آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان.

حضور برابر الچه می تواند او را برای بازی با آتالانتا در شرایط بازی قرار دهد و خودش بیش از همه دوست دارد مقابل الچه به میادین برگردد اما این منوط به مجوز تیم پزشکی رئال و نیز چراغ سبز زیدان خواهد بود.

 

 

1568731

 

 

رئال فردا در غیاب راموس باید به مصاف آتالانتا برود و در حالی که غایبان زیادی دارد، خوشبین است با نتیجه ای مطلوب به مادرید برگردد. هر نتیجه بدی رئال را محکوم به جبران در بازی برگشت خواهد کرد و راموس نمی خواهد در این بازی غایب باشد.

او دوست داشت به بازی 17 اسفند برابر اتلتیکو هم برسد ولی این عملا غیرممکن خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها