کد خبر : 1739565 | 05 اسفند 1399 ساعت 18:47 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریستین رومرو:

سرخیو راموس اسطوره ام است

کریستین رومرو، مدافع آتالانتا معتقد است این تیم می تواند برابر رئال مادرید صعود کند.

سرخیو راموس اسطوره ام است

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا فردا شب و در رقابت های لیگ قهرمانان پذیرای رئال مادرید خواهد بود و شاگردان جامپیرو گاسپرینی مانند فصل گذشته به دنبال شگفتی سازی هستند. سرخیو راموس، بازیکن مورد علاقه کریستین رومرو مصدوم بوده و قادر نیست رئال مادرید را در این دیدار حساس همراهی کند.

 

کریستین رومرو گفت: "بی تردید رئال مادرید از تاریخچه بزرگی برخوردار است. البته در حال حاضر آنها در بهترین شرایط خود نیستند، اما ما روی عملکرد خودمان متمرکز هستیم. ما باور داریم که می توانیم پیروز شویم و به خودمان ایمان داریم. ما باید عملکرد فوق العاده ای ارائه دهیم تا برابر چنین حریف قدرتمند و مشهوری پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابیم. بازی کردن برابر رئال مادرید بسیار دشوار خواهد بود، اما ما به توانایی خود اطمینان داریم و می خواهیم فوتبال مورد نظر خودمان را ارائه دهیم.

 

1575640

 

غیبت سرخیو راموس؟ من از بچگی عملکرد سرخیو راموس را دنبال می کردم، زیرا همیشه از دیدن بازی های رئال مادرید لذت بردم. من به خصوص هنگامی که راموس مقابل بارسلونا بازی می کرد و لیونل مسی در زمین بود بازی هایش را می دیدیم. راموس بدون شک یکی از اسطوره های من است و برای رئال مادرید او غایب مهمی خواهد بود.

 

انتقال به آتالانتا؟ جامپیرو گاسپیرینی به شما کمک می کند رشد کنید و او می تواند سبک بازی شما و بسیاری از جنبه های دیگر را بهبود بخشد. زیر نظر گاسپرینی همه بازیکنان باید در همه امور شریک باشند. قرار نیست یک مدافع فقط دفاع کند، بلکه او باید در حمله نیز سهیم باشد. البته هنگام دفاع کردن از مهاجمان نیز خواسته می شود که کمک کنند. بعد از چهار ماه پنج ماه می توانم بگویم که تصمیم درستی برای انتقال به آتالانتا گرفتم."

دیدگاه‌ها