کد خبر : 1739574 | 05 اسفند 1399 ساعت 19:49 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: آسمان کدام مربی همیشه آبی بوده است؟

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام علیرغم نتایج ضعیف تیمش احساس بدی ندارد.

مورینیو: آسمان کدام مربی همیشه آبی بوده است؟

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در هفته های اخیر بقدری ضعیف عمل کرده که شانس چندانی برای کسب سهمیه اروپایی برای فصل بعد ندارد. اخباری در مورد احتمال جدایی ژوزه مورینیو از تاتنهام نیز شنیده شده، اما او معتقد است اینقدر در دوران مربیگری اش افتخار کسب کرده که این نتایج از نظر همه عجیب به نظر می رسد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "اینکه می گویند من در دوران مربیگری خود هرگز چنین کارنامه ای نداشته ام در واقع امری مثبت در این شرایط منفی است. اما می خواهم بدانم کدام سرمربی همیشه آسمانی آبی داشته و روزهای ابری یا کمی تاریک را تجربه نکرده است. شاید فقط یک سرمربی ای همیشه در یک لیگ و در یک باشگاه در بهترین موقعیت قرار گرفته باشد. این انتقادات نشان می دهد که دوران حرفه ای من چقدر زیبا و درخشان بوده است. آیا این روند باعث افسردگی من می شود؟ خیر، این نیز یک چالش جدید است.

 

1574164

 

من برای باشگاه، بازیکنان و هواداران کار می کنم. همیشه احساس می کنم باید به شدت برای آنها تلاش کنم. این روند من را ناراحت کرده و یک چالش بزرگ برای من است، اما معتقدم که می توانم شرایط را عوض کنم. من در هر تیمی که بوده ام با تمام توان تلاش کرده ام و حالا انگیزه ام بیش از هر زمان دیگری است. من هرگز مانند دیگر مربیان که هنگام نتیجه گیری خود را مردان تنهایی تصور می کنند، چنین احساسی نداشته ام.

 

نه تنها به من احترام گذاشته می شود، بلکه مورد حمایت نیز قرار دارم. همه در یک قایق هستند، هیچ کس خوشحال نیست اما هیچ کسی افسرده هم نیست. من احساس خوبی دارم، شاید این حس بعد از شکست های متوالی برای شما کمی عجیب باشد، اما مثبت اندیش هستم. البته راضی نیستم، اما از خواب بیدار می شوم و می خواهم به باشگاه بیایم. همه عاشق تمرین هستند و برای حضور در مسابقات پیاپی سخت کار می کنند."

دیدگاه‌ها