کد خبر : 1739653 | 06 اسفند 1399 ساعت 10:23 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض هواداران؛

یونایتد حذف شده اما پوگبا در مرکز تبلیغ اسپانسر CL

پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، به لیونل مسی، جیدون سانچو و شانیس فن د ساندن، ستاره تیم ملی فوتبال زنان هلند، در کمپین تبلیغاتی جدید پپسی در چمپیونزلیگ پیوسته است.

یونایتد حذف شده اما پوگبا در مرکز تبلیغ اسپانسر CL

به گزارش "ورزش سه"، با وجود حذف منچستریونایتد از چمپیونزلیگ در مرحله گروهی، نه تنها پل پوگبا به مسی، سانچو و شانیس فن‌دِساندن در تبلیغ جدید شرکت پپسی برای چمپیونزلیگ پیوسته است که نقش پر رنگ تری از دیگر بازیکنان حاضر در این تبلیغ برعهده دارد.

 

1575779

 

تبلیغ جدید پپسی به منظور گرامی‌داشت همکاری این شرکت با یوفا در برگزاری چمپیونزلیگ، با پرستیژترین رقابت های اروپایی، تهیه شده است.

 

اما هواداران نکته سنج و تیزبین حاضر در توییتر، بلافاصله این پرسش را مطرح کردند که چرا ستاره منچستریونایتد که حتی به مرحله حذفی این رقابت ها نرسیده، در این تبلیغ حضور دارد؟

 

1575780

 

یکی از کاربران توییتر نوشته: "پوگبا در تبلیغات چمپیونزلیگ چه می کند؟"

 

1575783

 

دیگر توییت کرده: "پوگبا در چمپیونزلیگ دنبال چیست؟"

 

1575782

 

مسی و بارسا هفته گذشته 4-1 برابر PSG در چمپیونزلیگ شکست خوردند. جیدون سانچو به همراه بوروسیا دورتموند در دیدار خود برابر سویا 3-2 پیروز شدند و از همه موفق تر اما فن د ساندن بوده که با تیم زنان وولفسبورگ در بوندسلیگا دوم است و در پنج بازی قبلی خود پیروز شده اند.

 

1575784

 

پپسی سال ها است که تبلیغاتی فوتبالی را روانه بازار می کند و در سالهای پیش با ستاره های بزرگی همچون دیوید بکام، روبرتو کارلوس و فرانچسکو توتی تبلیغاتی به یادماندنی ساخته است.

 

در تبلیغ سال پیش این شرکت محمد صلاح، ستاره لیورپول، و رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی، در کنار مسی و پوگبا حضور داشتند.

 

دیدگاه‌ها