کد خبر : 1739716 | 06 اسفند 1399 ساعت 15:22 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

افراد را صدا می‌زنند تا رای بگیرند؛

آجورلو: بگذارید فوتبال نفس بکشد

کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به تحرکاتی که برخی نامزدها برای جمع‌آوری رای دارند، واکنش نشان داد.

آجورلو: بگذارید فوتبال نفس بکشد

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی آجورلو که امروز مهمان نشست اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران در مجموعه الغدیر تهران بود، در این جلسه اظهار کرد: به آن کسانی که در اتاق‌هایشان نشسته‌اند و می‌خواهند برای فوتبال تعیین تکلیف کنند، می‌گوییم که اجازه نخواهیم داد برای سرنوشت ما تصمیم بگیرند.

 

او ابتدا برنامه‌های خود در قالب افق چشم‌انداز و برنامه تفصیلی ارتقاء ساختار فوتبال ایران را تشریح کرد و افزود: من پیش از این هم علاوه بر شبکه سوم در دو برنامه دیگر حضور یافتم و مقابل جمعی از دوستان و اعضای محترم مجمع برنامه‌های خودم را ارائه دادم؛ پاسخگوی سوالات تک‌تک عزیزان هم هستم، اما این درست نیست که ما در یک جا بنشینیم، در مورد برنامه‌های خودمان صحبت کنیم و آنها بروند در اتاق خودشان در جای دیگر سرنوشت فوتبال ایران را رقم بزنند.

 

مدیرعامل اسبق باشگاه‌های پاس و تراکتور اضافه کرد: تا امروز مشکل ما در فوتبال عدم همدلی و اتحاد بود. اگر کنار هم قرار بگیریم و منسجم باشیم، هیچ‌کس نمی‌تواند به ما زور بگوید. آنها فکر می‌کنند مصلحت و منافع فوتبال و کشور را بهتر از ما درک می‌کنند؟ قطعا در اشتباه هستند. متاسفانه می‌بینیم و می‌دانیم که می‌خواهند دخالت کنند و برای خودشان گزینه انتخاب می‌‌کنند.

آجورلو تصریح کرد: حرف من با آن بخش‌هایی که هیچ ارتباطی با فوتبال ندارند، این است که شما کار را به اینجا رساندید و این مشکلات را ایجاد کردید. لازم نیست این فرد و آن فرد را ببرید و بیاورید که می‌خواهید چه کسی رییس بشود یا نشود. این موضوع ارتباطی به شما ندارد. شما به ما اعتماد ندارید؟ من می‌گویم این ما هستیم که به شما اعتماد نداریم و خودمان برای فوتبال تصمیم می‌گیریم.

 

او یادآور شد: من ۴۰ سال از عمرم را در فوتبال گذاشتم، فوتبال بازی کردم، مربیگری فوتبال را یاد گرفتم و ۳۰ سال هم مدیریت فوتبال کردم؛ زندگی ما فوتبال بوده در همه این سال‌ها و منافع کشورمان را هم بهتر از آنها می‌بینیم و می‌شناسیم. چرا افراد را صدا می‌زنید و می‌گویید از این فرد حمایت کن و می‌خواهید فرد مورد نظر خودتان را به کرسی بنشانید؟ بگذارید فوتبال نفس بکشد.

 

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ابراز کرد: در مورد موضوع اقتصاد فوتبال پیش از این هم گفتم اگر ما همدل و متحد باشیم، به خواسته‌های خود دست خواهیم یافت. ۱۵ سال پیش که در اتحادیه بودم، می‌توانستیم همین مشکل حق پخش را حل کنیم. بعضی از دوستان رفتند امضا کردند که ما ادعایی نداریم. اگر همان روز متحد و منسجم بودیم، وضع فوتبال به اینجا نمی‌رسید که همه باشگاه‌ها بدهکار باشند.

 

آجرلو ادامه داد: محور فوتبال در جهان باشگاه‌داری حرفه‌ای است و من به شما می‌گویم قرار است در کنار هم و با اتحاد و انسجام این مشکلات را حل کنیم. از هیچ مشکلی هم در این مسیر نمی‌ترسیم. تا امروز حق ما را ندادند چون همدل و متحد نبودیم. امیدوارم آینده فوتبال به شکلی رقم بخورد که از این وضعیت خارج شویم.

دیدگاه‌ها