کد خبر : 1739777 | 06 اسفند 1399 ساعت 19:41 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول- منچستر‌یونایتد؛ دوئل برای جذب ستاره یووه

بر اساس ادعای گل دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول در تابستان برای جذب پائولو دیبالا اقدام خواهند کرد.

لیورپول- منچستر‌یونایتد؛ دوئل برای جذب ستاره یووه

به گزارش "ورزش سه"، چندین ماه است که گفته می‌شود پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد با یوونتوس با این باشگاه در حال مذاکره است اما حداقل در مقطع کنونی به نظر می‌رسد که دو طرف هرگز به رسیدن به توافق با یکدیگر نزدیک نیستند و روز به روز ناامیدی ها در این باره افزایش پیدا می‌کند.

 

 

1553460

 

 

این بازیکن چندی پیش تایید کرده بود که با وجود حضور مدیر برنامه اش در تورین، باشگاه یوونتوس برای انجام مذاکره اقدامی نکرده است تا به نوعی شایعات درباره جدایی او از جمع شاگردان آندره پیرلو قوت بگیرد. این در حالی است که ستاره آرژآنتینی تا تابستان 2022 با بانوی پیر قرارداد دارد و در صورت عدم توافق برای تمدید او می تواند سال آینده به شکل رایگان یوونتوس را ترک کند.

 

در همین ارتباط طی هفته های اخیر از تیم های زیادی به عنوان مقصد احتمالی پائولو دیبالا در صورت ترک یوونتوس نام برده شد. اکنون سایت معتبر گل مدعی شده که دو باشگاه بزرگ انگلیسی یعنی منچستریونایتد و لیورپول نیز به شدت شرایط جذب ستاره آرژانتینی را مورد بررسی قرار می‌دهند و در واقع به دنبال این هستند که برای به خدمت گرفتن او در تابستان پیش رو تمام تلاش خود را انجام دهند.

 

 

1546972

دیدگاه‌ها