کد خبر : 1739781 | 06 اسفند 1399 ساعت 20:16 | 33.8K بازدید | 1 دیدگاه

بالاتر از ریگی و سه پرسپولیسی؛

آماری که نوراللهی را بهترین هافبک لیگ کرد (عکس)

احمد نوراللهی با رای مخاطبان "ورزش سه" به عنوان برترین هافبک تیم فصل اول لیگ برتر ایران انتخاب شد.

آماری که نوراللهی را بهترین هافبک لیگ کرد (عکس)

به گزارش ورزش سه، احمد نوراللهی ستاره خط هافبک سرخپوشان در نیم فصل اول لیگ برتر بوده است. بازیکنی که در سه پست مختلف برای قرمزها به میدان رفت و باوجود ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین دربی پایتخت، به فرم ایده آل خود بازگشت و با ثبت ۷ گل، برترین گلزن پرسپولیس و گلزن‌ترین هافبک لیگ برتر (به همراه ریکانی) لقب گرفت.

 

نوراللهی علاوه بر ۷ گل، دو پاس گل نیز داد تا در گلسازی نیز عملکرد مثبتی داشته باشد. او ۴۰ شوت (۸۱٪ در چارچوب) زد تا شوتزن‌ترین بازیکن تیمش لقب گیرد. او دقت پاس بالایی هم داشت و ۸ پاس کلیدی هم در طول نیم فصل ارسال کرد و با ثبت ۲۲ تکل و ۵۴ قطع توپ کارنامه خود در ۱۵ بازی را به اتمام رساند.

 

1575958

 

پس از نوراللهی که نیمی از رای ها را به خود اختصاص داد، نام مسعود ریگی هافبک تیم استقلال دیده می‌شود. ریگی ۸۸٪ پاس صحیح داشت و ۳۷ قطع توپ هم ثبت کرد.

 

1575959

 

در رتبه سوم، سیامک نعمتی حضور دارد که پس از کرونا متحول شده و یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است. نعمتی ۱۱۶۱ دقیقه بازی کرد و روی چهار گل تاثیرگذار بود. او ۱۸ دریبل زد تا ۱۴ پاس کلیدی هم داد.

 

1575961

 

چهارمین هافبک برتر لیگ ایران نیز میلاد سرلک است. بازیکنی که در اولین فصل حضورش ۱۱۵۱ دقیقه به میدان رفت و روی سه گل نیز تاثیر گذاشت. دقت پاس او خیره کننده است و تعداد شوت ها نیز عدد بالایی را نشان می‌دهد.

 

1575960

 

نکته جالب این است که پنجمین هافبک برتر به انتخاب کاربران ورزش سه نیز یک پرسپولیسی یعنی کمال کامیابی نیاست. طالب ریکانی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، قائم اسلامی خواه، محمدرضا حسینی و میلاد جهانی هم دیگر بازیکنان این فهرست بودند.

 

1575967

 

 

دیدگاه‌ها