کد خبر : 1739794 | 06 اسفند 1399 ساعت 20:56 | 53.3K بازدید | 1 دیدگاه

هافبک سابق یووه و تمسخر ضربات آزاد کریس رونالدو

کلودیو مارکیزیو توئیت عجیبی را درباره فوق ستاره پرتغالی یوونتوس منتشر کرده است.

هافبک سابق یووه و تمسخر ضربات آزاد کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با وجود رسیدن به سن 35 سالگی همچنان جزو آماده ترین بازیکنان دنیای فوتبال محسوب می شود. او در جریان پیروزی دوشنبه شب یوونتوس برابر کروتونه در سری آ موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند؛ موضوعی که باعث شد او بالاتر از روملو لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ با 18 گل زده در صدر جدول گلزنان رقابت های سری آ قرار گیرد.

 

اما کریستیانو رونالدو طی یکی دو سال گذشته نتوانسته عملکرد خوب خود را در ضربات آزاد نیز تکرار کند و انتقاداتی نسبت به این موضوع از او مطرح شده است. در واقع بسیاری معتقد هستند که رونالدو دیگر یک ضربه آزاد زن فوق العاده محسوب نمی شود و بهتر است که این وظیفه را در یوونتوس به بازیکن دیگری بسپارد.

 

 

د1575978

 

 

در جریان پیروزی یوونتوس برابر کروتونه، هافبک سابق بیانکونری، یعنی کلودیو مارکیزیو نیز توییت تمسخرآمیزی را درباره ضربات آزاد کریستیانو رونالدو منتشر کرد که در نوع خود عجیب به نظر می رسید. او در توئیتر خود نوشت: "جدا از ضربات آزاد، کریستیانو رونالدو هنوز در 25 متر پایانی زمین بازیکنی خطرناک محسوب می‌شود."

 

گفتنی است کریستیانو رونالدو از زمان پیوستن به یوونتوس تنها موفق شده یک ضربه آزاد را تبدیل به گل کند که آن هم به جولای سال 2020 و در دربی تورین برمی گردد.

دیدگاه‌ها