کد خبر : 1739834 | 07 اسفند 1399 ساعت 09:06 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

نفت – تراکتور؛ لغو نمی شود

دیدار نفت مسجد سلیمان – تراکتور از هفته اول دور برگشت لیگ برتر بر اساس برنامه از پیش تعیین شده یعنی دوشنبه 11 اسفند برگزار می شود.

نفت – تراکتور؛ لغو نمی شود 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور البته نه به طور رسمی به خاطر شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان خوزستان به خصوص شهر مسجد سلیمان خواستار لغو این دیدار شده بود اما بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال این دیدار بر اساس برنامه از پیش تعیین شده برگزار می شود به این خاطر که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اطلاعیه ای در این باره صادر نکرده است و در این زمینه فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده نیست. بر اساس خط و مش از پیش تعیین شده ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با برگزاری لیگ برتر و لیگ یک در همه شهرها با رعایت پروتکل های بهداشتی موافق است و این موافقت شامل شهرهای قرمز هم می شود. 

 

به تازگی به خاطر شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان خوزستان هیات فوتبال این استان کلیه مسابقات استانی را لغو کرده است؛ البته باید به این نکته اشاره کرد از آنجایی که رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله تست کرونا هزینه های زیادی را به دنبال دارد و تیم های استانی قادر به تامین این هزینه ها نیستند این دستور صادر شده است. به هر صورت و تا به این لحظه هیچ تصمیم جدیدی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اتخاذ نشده است و در حال حاضر تیم بادران هم برای انجام بازی با تیم استقلال ملاثانی در اهواز بسر می برد.

دیدگاه‌ها