کد خبر : 1739837 | 07 اسفند 1399 ساعت 09:21 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

از وقتی آقای حسینی آمده همه چیز خوب پیش می رود؛ 

حق‌دوست: مسائلی باعث شد عقب بیفتم

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن می گوید برخی مسائل دست به دست هم داده تا او در سال های گذشته نتواند عمکرد خوبش را ادامه دهد.

حق‌دوست: مسائلی باعث شد عقب بیفتم

مجتبی حق دوست هافبک میانی تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد شرایط تیم در نیم فصل اول مسابقات که با روزهای سختی برای سبزپوشان اصفهانی همراه بود، حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: فکر می کنم خیلی چیزها دست به دست هم داد تا نتایج خوبی نگیریم؛ از کم کاری بازیکنان تا سوت های داوران. کلا شرایط به گونه ای پیش رفت که نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. هر چه بود ولی گذشت و امیدواریم در نیم فصل دوم جبران کنیم.


او سپس در مورد کنار رفتن رحمان رضایی و حضور مجتبی حسینی توضیح داد: با توجه به نتایجی که کسب کردیم، باشگاه تصمیم گرفت که با آقای رضایی قطع همکاری کند و با اینکه چند گزینه وجود داشت، آقای مجتبی حسینی را انتخاب کردند.


هافبک 25 ساله سابق استقلال در ادامه با اشاره به حضور سرمربی جدید اضافه کرد: از وقتی آقای حسینی آمده، همه چیز به نحو احسن پیش می رود و در بازی دوستانه هم خدا را شکر سپاهان نوین رو بردیم. فکر می کنم روزهای خوبی در پیش داریم و امیدواریم که ذوب آهن را به روزهای خوبش بازگردانیم.


از مجتبی حق دوست که به عنوان یکی از هافبک های آینده دار فوتبال ایران از او نام برده می شد، در رابطه با شرایط خودش پرسیدیم و اینکه چرا پس از اینکه نمایش های خوبی داشت، به یکباره از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفت؟ او در واکنش به این سوال توضیح داد: از خدمت سربازی گرفته تا یک سری مسائل دیگر که الان نمی خواهم در موردشان صحبت کنم، باعث شد کمی عقب بیافتم. تمام تلاشم را می کنم سال هایی که عقب افتادم را جبران کنم. امیدوارم روزهای خوبی با ذوب آهن داشته باشم و یکی از بهترین نیم فصل های فوتبالی ام را در ادامه تجربه کنم.

دیدگاه‌ها