کد خبر : 1739838 | 07 اسفند 1399 ساعت 09:23 | 89.5K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ طعنه‌آمیز پپ به منتقدان

گواردیولا: می‌بریم چون پول داریم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در اظهارنظری طعنه‌آمیز، پولدار بودن این باشگاه را به عنوان دلیل پیروزی‌های پیاپی تیمش عنوان کرد.

گواردیولا: می‌بریم چون پول داریم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی با توجه به پیروزی شب گذشته مقابل مونشن‌گلادباخ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا علاوه بر پیمودن بخش زیادی از راه صعود، نوزدهمین برد پیاپی خود در همه رقابت‌ها را هم کسب کرد. همین عملکرد فوق‌العاده سیتی باعث شده که از آن‌ها به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ یاد شود اما پپ گواردیولا نظر دیگری دارد.

 

پپ گواردیولا بعد از پیروزی دو گله تیمش برابر مونشن‌گلادباخ گفت: " به طور کلی ما بازی را کنترل کردیم اما به اندازه کافی مخصوصاً در جلوی زمین فرصت طلب نبودیم. در این مسابقات ما باید به این لحاظ با پیشرفت روبرو شویم.

 

 

1576089

 

 

هنگامی که به بایرن مونیخ نگاه می کنم می‌توانم متوجه شوم که ما مدعی اصلی قهرمانی نیستیم. در حال حاضر فقط به بازی سه روز آینده برابر وستهام فکر می کنم. البته اگر هواداران معتقد هستند که ما مدعی قهرمانی هستیم باید آن را قبول کنیم اما توجه داشته باشیم که سیتی در تاریخ خود تنها یک بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده است."

 

سپس خبرنگاری از او پرسید که خودش دلیل اصلی رسیدن به رکورد 19 پیروزی پیاپی را چه می‌داند و سرمربی اسپانیایی که در چند سال گذشته بارها با این اتهام روبرو شده که تنها در تیم‌های ثروتمند می‌تواند موفق باشد، در پاسخی طعنه‌آمیز گفت: "ما پول زیادی برای خرید بازیکنان خارق‌العاده زیادی داریم. درست است؛ ما همیشه به خاطر پول برنده می‌شویم. بدون داشتن چنین بازیکنانی نمی توانیم این کار را انجام دهیم. این تیم گروه فوق العاده ای را تشکیل داده اند و از رابطه ای باورنکردنی با یکدیگر برخوردار هستند. آنها در هر مسابقه تنها به پیروزی فکر می‌کنند.

 

 

1576090

 

 

اکنون باید از این شب لذت ببریم و بعد به بازی با وستهام فکر کنیم. مردم اکنون درباره بازی برگشت صحبت می کنند اما این مسابقه سه هفته دیگر انجام می‌شود؛ بنابراین هدف بعدی وستهام است و این همان چیزی است که من نگران آن هستم."

دیدگاه‌ها