کد خبر : 1739848 | 07 اسفند 1399 ساعت 10:32 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: انتظار چنین شب آرامی را برای خودم نداشتم

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، معتقد است اخراج دقایق ابتدایی بازیکن آتالانتا تا حدودی کار را برای آنها آسان کرده است.

کورتوا: انتظار چنین شب آرامی را برای خودم نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در برگامو و از سری مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان آتالانتا بود و نهایتاً موفق شد با گل دقایق پایانی فرلاند مندی حریف خود را شکست دهد تا بخشی از راه صعود را طی کرده باشد. البته اخراج دقیقه 17 رمو فرولر، بازیکن آتالانتا نیز در رقم خوردن این نتیجه بی تأثیر نبود.

 

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، که شب گذشته یک کلین شیت دیگر را به ثبت رساند، درباره این پیروزی گفت: " فکر نمی‌کردم که تا این حد شب آرامی را در برابر آتالانتا داشته باشم اما معتقدم که به لحاظ دفاعی خیلی خوب عمل کردیم. اخراج بازیکن آتالانتا باعث شد که آنها نتوانند حملات زیادی انجام دهند و این به ما کمک کرد اما در کل رقابت سختی برای مان بود.

 

 

1576107

 

 

آتلانتا با 10 بازیکن دفاع می کرد و همین موضوع کار را برای ما به منظور یافتن فضاها دشوار می کرد. اما نهایتاً ضربه عالی مندی باعث شد که ما با پیروزی به مادرید بازگردیم. ما در این مسابقه مالکیت توپ زیادی در اختیار داشتیم اما نتوانستیم خیلی موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کنیم. البته با این پیروزی هم نمی توانیم فکر کنیم که کار تمام شده و باید تمام تمرکز خود را در بازی برگشت به کار بگیریم."

 

مصدومیت ها: " آسیب دیدگی ها خیلی ما را اذیت کرده است اما همه ما تمام سعی خود را به کار می گیریم تا نهایتاً بازیکنان مصدوم هم باز گردند و در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به ما کمک کنند. در عین حال ما در چهار مسابقه قبلی کلین شیت کرده ایم که این امر بسیار مهمی محسوب می‌شود و باید همینگونه ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها