کد خبر : 1739899 | 07 اسفند 1399 ساعت 16:07 | 15.1K بازدید | 2 دیدگاه

عذرخواهی رسمی مدافع اخراجی آتالانتا از هواداران

رمو فرولر مدافع سوئیسی آتالانتا از شب گذشته تبدیل به سوژه اکثر رسانه های ورزشی دنیا شده است.

عذرخواهی رسمی مدافع اخراجی آتالانتا از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست در زمین آتالانتا با تک گل فرلاند مندی یه پیروزی برسد. در این بازی تیم میزبان خیلی زود و دقیقه 15، ده نفره شد.

رئال مادرید در غیاب بسیاری از بازیکنانش بازی را بهتر شروع کرد و دقیقه 15 کار برای این تیم راحت تر نیز شد. طی یک حرکت خوب تیمی از تونی کروس، مودریچ و کاسیمیرو توپ به وینسیوس رسید.

 

 

1576141

 

1576023

 

 

ستاره برزیلی هم فرلاند مندی را که در فضای حالی به خوبی حرکت کرده بود را صاحب توپ کرد ولی فرولر مدافع آتالانتا مدافع جلو کشیده رئال را در حالی که می رفت با دروازه بان تک به تک شود سرنگون کرد. داور بازی هم بلافاصله کارت قرمز را از جیب خارج و برای رئال یک ضربه کاشته بیرون محوطه جریمه اعلام کرد.

رسانه ها ایتالیایی از شب گذشته به انتقادات شدیدی از تصمیم داور پرداخته اند و معتقدند کارت قرمز او به فرولر غیرمنصفانه بود و بازی را ویران کرد.

 

 

1576137

 

 

در شرایطی که هجمه روی داور و رئال زیاد است، مدافع سوئیسی با انتشار متنی در اینستاگرام، از هواداران آتالانتا عذرخواهی کرد و به نوعی مهر تاییدی بر تصمیم داور مسابقه زد:« حرف زیادی برای گفتن نیست. بسیار متاسفم و از هواداران و هم تیمی هایم عذر می خواهم. در مورد صحنه اخراج دوست ندارم صحبت کنم ولی ما به لطف بازی بزرگ هم تیمی هایم پس از 10 نفره شدن، همچنان زنده و دارای شانس صعود هستیم. مطمئنم که در مادرید نمایش خوب و بزرگی خواهیم داشت.»

 

 

1576150

 

 

دیدگاه‌ها