کد خبر : 1739901 | 07 اسفند 1399 ساعت 16:33 | 48.7K بازدید | 1 دیدگاه

جرمان بورگوس:

مسی از بارسا نمی رود؛ اتلتیکو مراقب ژن رئال باشد

دستیار سابق دیه گو سیمئونه در اتلتیکو معتقد است لیونل مسی بارسا را ترک نخواهد کرد و اینکه رئال جدی ترین رقیب اتلتیکو برای قهرمانی است.

مسی از بارسا نمی رود؛ اتلتیکو مراقب ژن رئال باشد

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد لیونل مسی با بارسا تنها 5 ماه دیگر باقیمانده و او می تواند با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود ولی چندی پیش اعلام کرد که تا پایان فصل صبر خواهد کرد و پس از صحبت با رئیس جدید بارشگاه بارسلونا تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

 

 

1576177

 

 

جرمان بورگوس مربی آرژانتینی سابق اتلتیکو در مورد وضعیت مسی گفت:« بارسا از چند ماه پیش شاهد اتفاقات و حواشی زیادی است. آنها به سوارز گفتند که به دنبال تیمی دیگر باشد که از عجیب ترین اخبار بود و معتقدم اتلتیکو در جذب او کار بسیار درستی انجام داد و نتیجه اش را نیز گرفته است ولی در مورد لیونل مسی تردید دارم که از بارسا جدا شود.

درست است که شرایط به نظر خوب نیست و خیلی ها معتقد او از بارسا می رود ولی من بعید می دانم او از بارسا جدا شود. مسی از کودکی در بارسلونا بوده یعنی حتی بیشتر از شهر زادگاهش روساریو، در بارسلونا زندگی کرده است. نظر مرا بخواهید، او در نهایت تمدید می کند.»

 

 

1576071

 

 

اتلتیکوی صدرنشین و رئال در تعقیب:« همه می دانند که من چقدر اتلتیکو را دوست دارم و تا پای جان حمایتش می کنم. از صدرنشینی اتلتیکو در لالیگا خوشحالم ولی تیم روندی نزولی را دارد و رئال با یک بازی بیشتر به سه امتیازی رسیده است.

باید بسیار مراقب رئال بود. این تیم یک ژن مبارز و جنگجو دارد که بارها باعث شده اختلاف امتیاز زیاد را جبران کرده و قهرمان شود. آنها اصلا ناامید نمی شوند و می برند و می برند تا در نهایت به اتلتیکو برسد. تیم نباید در ادامه اشتباه کند ولی هنوز فاصله زیادی تا پایان فصل داریم و نگرانم اتلتیکو صدر را از دست بدهد.»

 

 

1568050

 

دیدگاه‌ها