کد خبر : 1739916 | 07 اسفند 1399 ساعت 18:39 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرش کشاورزی: سبک زندگی ام را تغییر دادم

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: از زمانی که به تیم ملی دعوت نشدم، سبک زندگی ام را تغییر دادم.

آرش کشاورزی: سبک زندگی ام را تغییر دادم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از خبرنگار فارس، آرش کشاورزی پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل سپاهان و عدم صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: احساس می کنم تیم شهرداری ورامین در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت، اما در ادامه اکثر بازیکنان درگیر ویروس کرونا شدند و تیم دچار افت شد.

 

وی ادامه داد: براساس بودجه ای که باشگاه شهرداری به تیم والیبال اختصاص داده بود بضاعت تیم در همین حد بود. اگر می توانستیم نتایج نیم فصل اول را تکرار کنیم به جمع مدعیان اضافه می شدیم. در پلی آف نشان دادیم که چه توانایی بالایی داریم، اما برخی از آسیب ها اجازه نداد که همه توانایی واقعی ما را ببینند. کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین درمورد سطح رقابت های امسال گفت: امسال، سال متفاوتی بود. حدود 20 است که من در لیگ برتر بازی می کنم و باید بگویم که لیگ امسال به دلیل کرونا خیلی فشرده برگزار شد.

 

نخستین تجربه ای بود که تمام بازیکنان داشتند و فشار زیادی به تیم ها وارد شد. آسیب دیدگی در اکثر تیم ها بالا رفت، چون تیم ها با شرایط کرونا آشنایی کامل نداشتند. اگر شرایط به حالت عادی برگردد قول می دهم ورامین می تواند بازهم مدعی باشد. کشاورزی درمورد عملکرد خوب خودش در لیگ امسال خاطرنشان کرد: از زمانی که از ترکیب تیم ملی دور شدم، سبک زندگی ام تغییر کرد. استراحت به موقع و تغذیه مناسب موجب شد که بتوانم بازهم در سطح حرفه ای بمانم.

 

تغییر سبک زندگی به من کمک کرد که بتوانم توانایی های واقعی ام را به همه نشان دهم.  وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده هم در ورامین می ماند یا خیر، تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. شاید ورامینی ها من را نخواهند. از حالا نمی توان در این خصوص صحبت کرد.

دیدگاه‌ها