کد خبر : 1739925 | 07 اسفند 1399 ساعت 20:16 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

همدردی جهانی با دروازه بان داغدار لیورپول

پیام‌های تسلیت برای آلیسون؛ تو تنها قدم نخواهی زد...

پس از انتشار خبر جان باختن پدر الیسون بکر، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه لیورپول، در حین شنا در دریاچه ای در برزیل، پیام های تسلیت از سراسر جهان به سوی این دروزاه بان برزیلی و خانواده اش روانه شد.

پیام‌های تسلیت برای آلیسون؛ تو تنها قدم نخواهی زد...

به گزارش "ورزش سه"، در خبری که امروز منتشر شد مشخص شد که خوزه آگوستینو بکر، پدر 57 ساله، الیسون بکر، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه لیورپول، هنگام شنا در یک دریاچه در برزیل غرق شده و جان خود را از دست داده است.

 

باشگاه لیورپول نیز ابتدا با انتشار عکسی از الیسون بکر توییت کرد:  "تو هرگز تنها قدم نخواهی زد" و سپس با انتشار بیانیه ای ضمن تسلیت گفتن به بکر و خانواده اش با آنها ابراز همدردی و همراهی کرد.

 

1576204

 

 

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، در پیامی به همتای خود در لیورپول که پدرش را در حادثه ای تلخ از دست داده تسلیت گفت و با او ابراز همدردی کرد.

دخیا در توییتر خود عکسی از خودش و الیسون بکر که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند منتشر کرد و نوشت: "ما همه با تو هستیم."

 

1576207

 

باشگاه فلومیننس برزیل که موریل بکر، برادر الیسون، در حال حاضر در آنجا بازی می کند نیز این اتفاق تلخ را تسلیت گفت.

 

1576209

 

 

باشگاه سائوپائولو برزیل نیز توییت کرد: "با نهایت تاسف باشگاه سائوپائولو خبر تلخ درگذشت خوزه آگوستینو بکر، پدر الیسون و موریل را دریافت کرد.

تسلیت و همدردی ما نثار این دو ورزشکار و خانواده آنها. در این لحظه باری آنها روشنایی و قدرت تحمل این درد را آرزو می کنیم."

1576208

 

باشگاه اینترناسیونال که الیسون فوتبال حرفه ای خود را از آنجا شروع کرد نیز در توییتی نوشت: "با اندوه فراوان متوجه شدیم خوزه آگوستینو بکر، پدر الیسون بکر دروازه بان سابق ما و موریل بکر در گذشته است.

در این لحظات بسیار پر درد باشگاه برای خانواده و دوستان آنها توانایی و قدرت تحمل این درد را آرزومند است."

1576205

 

باشگاه اورتون، رقیب همشهری لیورپول، نیز در توییتر خود به الیسون تسلیت گفت.

1576206

 

اورتون در توییتر خود نوشت: "همه ما در اورتون پس از شنیدن خبر تراژدی درگذشت خوزه بکر، به فکر الیسون بکر هستیم و برای او و خانواده اش دعا می کنیم."

 

دیدگاه‌ها