کد خبر : 1739930 | 07 اسفند 1399 ساعت 19:55 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

به دلایل خانوادگی؛

تیری آنری از سرمربیگری در مونترال استعفا داد

تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و آرسنال، به دلایل خانوادگی از سمت خود به عنوان سرمربی تیم مونترال در لیگ آمریکا استعفا داد و به لندن بازگشت.

تیری آنری از سرمربیگری در مونترال استعفا داد

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری در نوامبر سال 2019 و پس از اخراج از تیم موناکو هدایت مونترال را بر عهده گرفت و در این مدت به نتایج مثبتی با این تیم دست یافته بود. اخیرا شایعاتی مبنی بر پیوستن آنری به تیم بورنموث انگلیس نیز در جریان بود.

 

در پی محدودیت هایی که شیوع ویروس کرونا در جهان به وجود آورده و دشواری هایی که سفر در این دوران به همراه دارد، تیری آنری که بیش از یک سال نتوانسته بود فرزندان خود را ببیند، تصمیم گرفت که پیش از آغاز فصل جدید لیگ آمریکا از سمت خود استعفا داده و پیش خانواده اش در لندن بازگردد.

 

1576217

 

آنری در بیانیه خود نوشت: "من با قلبی بسیار اندهگین این تصمیم را گرفتم. سال گذشته برای من شخصا سال بسیار شختی بود. به دلیل شیوع جهانی کرونا من نتوانستم فرزندانم را ببینم.

 

متأسفانه به دلیل ادامه محدودیت ها و این واقعیت که ما مجبور خواهیم شد برای چندین ماه دوباره به ایالات متحده مهاجرت کنیم، اوضاع تفاوتی نخواهد کرد.

 

این جدایی برای من و فرزندانم بسیار سنگین است. بنابراین، با ناراحتی فراوان باید تصمیم بگیرم که به لندن برگردم و مونترال را ترک کنم."

 

1576216

 

رییس تیم مونترال نیز از جدایی آنری ابراز تاسف کرد و گفت: "ابتدا از او به خاطر انسانیتی که نشان داد تشکر می کنم چرا که او بازیکنان تیم را به شکلی مثال زدنی سال گذشته هدایت کرد آن هم در حال یکه از خانواده اش دور بود. همچنین در سطح ورزشی به خاطر چیزی که با هم و در کنار هم ساختیم از او تشکر می کنم."

 

 

دیدگاه‌ها