کد خبر : 1739935 | 07 اسفند 1399 ساعت 21:46 | 35.1K بازدید | 3 دیدگاه

پورعلی گنجی: بحث حضورم در تراکتور مطرح نیست

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی ایران انتقالش به تیم فوتبال تراکتور را تکذیب کرد.

پورعلی گنجی: بحث حضورم در تراکتور مطرح نیست

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون انتقال مرتضی پورعلی گنجی به تیم تراکتور مطرح بوده است. باتوجه به حضور محمدرضا زنوزی در خارج از کشور و همچنین نیاز تراکتور به خرید مدافع میانی، این شایعات هر لحظه پررنگ تر شدند و حتی یک خبرگزاری رسمی از «توافق این بازیکن با تراکتور» خبر داد اما این بازیکن حضور در لیگ ایران را تکذیب کرد و گفت که قصد دارد در شنزن چین بماند.

 

او در استوری اینستاگرامش نوشت: «دانستم این نکته را عرض کنم که همچنان از مدت قراردادم با باشگاه شنزن چین باقی مانده و بحثی هم در مورد جدایی ام وجود ندارد.» مدافع تیم ملی با اشاره به شایعه حضور در تراکتور ادامه داد: «با تمام احترامی که برای باشگاه بزرگ تراکتور قائلم، خبر بازگشتم به ایران در این مقطع زمانی صحبت ندارد.»

 

1576229

 

پورعلی گنجی در پایان نوشت: «امیدوارم با ارائه نمایش های در خور شان، نماینده خوبی برای فوتبال ایران در چین باشم. در نهایت قدردان لطف تراکتوری های پرشور هستم.»

 

مرتضی پورعلی گنجی که با تیم نفت تهران به فوتبال ایران معرفی شد، از سال 2015 در لیگ های خارجی حضور داشته و حالا پس از یک نیم فصل حضور در شنزن چین، ترجیح داده که همچنان در سوپرلیگ این کشور بازی کند.

دیدگاه‌ها