کد خبر : 1739986 | 08 اسفند 1399 ساعت 11:31 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم سابق الهلال به الشرطه پیوست

باشگاه الشرطه عراق به صورت رسمی از عقد قرارداد با گیلمن ریواس مهاجم سابق الهلال خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، از چند روز پیش رسانه های عراقی خبر از تمایل باشگاه الشرطه برای عقد قرارداد با گیلمن ریواس مهاجم سابق الهلال و الریان دادند و حتی عنوان شد که مالک عربستانی باشگاه آلمریا نیز در راه جذب این بازیکن، 800 هزار دلار به الشرطه کمک کرده است و حالا ریواس راهی این تیم عراقی شد.


باشگاه الشرطه در صفحه توئیتر خود با انتشار ویدیو کلیپی از ریواس، به صورت رسمی خبر از جذب این بازیکن داد. در این ویدیو که به انتشار گل های این بازیکن در تیم های سابقش اختصاص دارد، ورود این بازیکن به جمع بازیکنان الشرطه را خوش آمد گفته است.

 

1576353


گیلمن ریواس مهاجم ونزوئلایی که سابقه حضور در لیگ عربستان و قطر را دارد، پس از 6 ماه حضور در تیم دی سی یونایتد در لیگ MLS آمریکا، از ابتدای سال نوی میلادی بدون تیم بود و اکنون باشگاه الشرطه برای تقویت خط حمله خود او را به خدمت گرفت.


گلمین ریواس در سال 2015 پیراهن الاتحاد را بر تن کرد و با 19 گل زده پس از عمر السومة در رده دوم برترین گلزنان عربستان قرار گرفت. او سپس راهی الشارجه امارات شد و در 26 دیدار موفق شد 13 گل برای این تیم به ثمر برساند. ریواس سپس دوباره به لیگ عربستان بازگشت و در 41 بازی که برای الهلال انجام داد، 13 گل به ثمر رساند.


الشرطه پیش از این عدی شهاب مدافع تیم الکرخ عراق، علی حصنی هافبک ملی پوش عراقی و دو مهاجم دیگر به نام های رافائل سیلوا لژیونر برزیلی و محمد داود مهاجم تیم ملی عراق را جذب کرده بودند و حالا گیلمن ریواس پنجمین خرید زمستانی این تیم است. الشرطه در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه است.

دیدگاه‌ها