کد خبر : 1740012 | 08 اسفند 1399 ساعت 14:22 | 50.9K بازدید | 8 دیدگاه

لئو در فرم همیشگی؛ فقط یک پادشاه وجود دارد(عکس)

لیونل مسی در چند بازی اخیر بارسلونا دوباره نشان داده که به فرم فوق العاده همیشگی اش بازگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش خیره کننده ارلینگ هالند و کیلیان امباپه در هفته اخیر لیگ قهرمانان اروپا موجی از تعریف و تمجید ها به سمت این دو ستاره جوان روانه شد؛ تا جایی که بسیاری از هواداران فوتبال از آنها به عنوان جانشینان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یاد کردند.

 

لیونل مسی در نقل و انتقالات تابستانی در اقدامی غیر منتظره خواهان جدایی از بارسلونا شد. با این حال فوق ستاره آرژانتینی با وجود تلاش فراوان نتوانست به این هدف دست پیدا کند و در بارسا ماندگار شد. همین مسئله باعث شد که بسیاری معتقد باشند که مسی در این فصل کم انگیزه ظاهر می شود و آمار نه چندان خوب او در ابتدای فصل به این ادعا دامن زد.

 

 

1574978

 

 

با این حال فوق ستاره آرژانتینی در بازی‌های گذشته نشان داده که همچنان یک ابرقدرت در دنیای فوتبال به حساب می آید. در همین ارتباط اسپورت کاتالونیا صفحه اصلی امروز خود را به درخشش مسی اختصاص داده و با تیتر " تنها یک پادشاه وجود دارد" به این موضوع پرداخته است.

 

لئو در سال 2021 با 13 بار گلزنی بیشتر از هر ستاره دیگری موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. این در حالی است که بعد از او بازیکنانی نظیر رابرت لواندوفسکی(12 گل)، ارلینگ هالند(10 گل)، کریستیانو رونالدو(9 گل) و کیلیان امباپه(7 گل) مشاهده می شوند.

 

 

1576405

دیدگاه‌ها