کد خبر : 1740130 | 09 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 52.7K بازدید | 6 دیدگاه

همه چیز در گروی انتخابات؛

تغییر موضع کاپیتان؛ لیونل مسی در بارسلونا ماندنی است؟ (عکس)

احتمال ماندن لیونل مسی در بارسلونا نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

تغییر موضع کاپیتان؛ لیونل مسی در بارسلونا ماندنی است؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته مسی تا آستانه جدایی از بارسلونا نیز پیش رفت و در نهایت مدعی شد تنها عدم تمایل به درگیری حقوقی با باشگاه موجب ماندن او در نوکمپ شده است. هنوز قرارداد بهترین بازیکن تاریخ باشگاه تمدید نشده و هر لحظه احتمال جدایی مسی بیشتر می شود.

 

هشت روز دیگر انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد و در ادامه لحظه موعود برای لیونل مسی فرا می رسد. سناریوی احتمالی نشست رئیس بعدی باشگاه با کاپیتان آرژانتینی برای متقاعد کردن او در مسیر ماندن در نوکمپ است. واقعیت اما اینگونه نیست. در حال حاضر رخ دادن هر اتفاقی ممکن است و آینده مسی به پیشنهاد رئیس جمهور جدید بستگی خواهد داشت. مسی خواهان رقم خوردن یک پروژه ورزشی جذاب بوده و امیدوار است بارسلونا در کوتاه مدت برای کسب تمام عناوین رقابت کند.

 

1576575

 

در این صورت خود مسی خواهان ماندن است و مسئله اقتصادی و دستمزد مانعی برای تداوم حضور او در نوکمپ نخواهد بود. همانطور که مسی پیش از این نیز گفته، مسئله دستمزد برای او نسبت به یک پروژه موفق در اولویت دوم قرار دارد. مسئله این بازیکن هرگز مالی نبوده و اگرچه بندهای عجیب قرارداد او اخیرا افشا شده، اما تمام آنها پیشنهاد مستقیم جوزپ بارتومئو بوده و خود مسی هرگز چنین درخواست هایی نداشته است. همچنین مسی شرایط اقتصادی دشوار باشگاه بارسلونا در ایام شیروع ویروس کرونا را درک می کند.

 

نشریه مارکا تیتر یک امروز خود را به این موضوع اختصاص داده است. این نشریه مدعی شد حالا مسی نسبت به گذشته بیشتر علاقمند به ماندن شده و احتمال رخ دادن این اتفاق افزایش یافته است. البته مسی هنوز به طور قطعی تصمیم نگرفته و هیچ دری را نیز روی خود نبسته است. برخی اظهارنظرها و رفتارها در هفته های اخیر موجب ناراحتی این بازیگن شده است. به عنوان مثال مصاحبه های ارکان باشگاه پاری سن ژرمن یا نقش بستن تصویر او روی نشریه فرانس فوتبال با لباس باشگاه فرانسوی به مذاق مسی خوش نیامده است.

 

1574234

 

او همچنین در این مدت به پیشنهادات واسطه های دیگر باشگاه ها نیز گوش نکرده و فعلا تصمیم نگرفته است. پدر مسی یعنی خورخه نیز برای مدتی طولانی در آرژانتین بوده و مذاکره ای با هیچکس نداشته اشت. تصمیم در مورد آینده به خود مسی بستگی دارد و فاکتور اصلی نیز پروژه ورزشی آینده باشگته است.

 

یکی از مهم ترین عوامل جذب بازیکنان جدید خواهد بود. نام هایی چون سرخیو آگوئرو و جینی واینالدوم در ماه های اخیر مطرح شده و ممکن است یک ستاره بزرگ مانند ارلینگ هالند یا ماتیس دی لیخت راهی  نوکمپ شود. به هر ترتیب مهم ترین هدف مسی تقویت بارسلونا و افزایش شانس موفقیت این تیم در فصل آینده است و اگر این هدف برآورده شود، مانعی پیش راه ماندن او وجود نخواهد داشت.

 

1576574

دیدگاه‌ها