کد خبر : 1740165 | 09 اسفند 1399 ساعت 11:15 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی اینجا بیاید پاهایش را می بوسم!

فرانکو ژارا امیدوار به انتقال لیونل مسی به لیگ MLS و بازی در ایالت متحده است.

لیونل مسی اینجا بیاید پاهایش را می بوسم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در فصل تابستان تمام می شود و او هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است. در صورت ادامه این روند، انتقال به لیگ آمریکا یکی از گزینه های پیش روی لیونل مسی خواهد بود. فرانکو ژارا، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین که اکنون در تیم اف سی دالاس در ایالات متحده بازی می کند، ابراز امیدواری کرد روزی لیونل مسی در آمریکا بازی کند و در اظهارنطری عجیب مدعی شد اگر این اتفاق رخ دهد پای این بازیکن را می بوسد.

 

1574234

 

فرانکو ژارا گفت: "اگر لیونل مسی برای ادامه دوران ورزشی خود به امریکا بیاید پاهای او را می بوسم. در طول دوران حرفه ای ام و زمانی که در تیم ملی بودم، این شانس را داشتم که در کنار بازیکنانی مانند مسی بازی کنم، اما انتقال او به لیگ MLS دیوانه وار و جنون آمیز خواهد بود. در لیگ امریکا بازیکنانی چون گونسالو ایگواین و زلاتان بازی کرده اند، اما رویارویی با مسی کاملا متفاوت خواهد بود و باید امیدوار باشیم این انتقال رخ بدهد.

 

حضور در آمریا برای بازیکنانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فرصت داشتن یک زندگی عادی در بیرون از مستطیل سبز است. من، شما، ما دوست داریم برای غذا خوردن بیرون رفته، به سینما یا برای خرید به سوپرمارکت برویم و زندگی ایالات متحده این شرایط را برای شما فراهم می کند."

دیدگاه‌ها