کد خبر : 1740214 | 09 اسفند 1399 ساعت 14:51 | 19.2K بازدید | 7 دیدگاه

دغدغه فکری برای انتخاب زوج خط حمله

با بازگشت مهدی قایدی به تمرینات آبی پوشان، حالا دست محمود فکری برای انتخاب زوج خط حمله اش باز است.

دغدغه فکری برای انتخاب زوج خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال برای دیدار مقابل مس برگزار شد که نکته بارز این تمرین، حضور مهدی قایدی مهاجم بوشهری آبی پوشان بود که پس از غیبت در 10 جلسه تمرینی گذشته، بالاخره پس از مشکل شدن مشکلاتش در مفاد قراردادش، به جمع استقلالی ها اضافه شد.


در حالیکه استقلال باید روز دوشنبه به مصاف مس رفسنجان برود، فردا آبی پوشان آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهند کرد و قایدی این فرصت را دارد تا یک جلسه تمرین گروهی دیگر را با هم تیمی هایش باشد ولی باید دید محمود فکری در قبال استفاده از او چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

 

1576689

 


شیخ دیاباته پس از رهایی از بند مصدومیت، چند روزی است که در تمرینات آماده نشان داده و تشنه بازگشت به میادین است و ارسلان مطهری نیز که در تمامی بازی های این فصل به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش به میدان رفته است، دیگر گزینه در دسترس فکری است.

 

1576688


با توجه به اینکه قایدی جلسات تمرینی زیادی را از دست داده است، مشخص نیست کادرفنی استقلال چه تصمیمی در مورد او اتخاذ خواهد کرد. شاید محتمل ترین گزینه، حضور او در نیمه دوم باشد و آبی پوشان با زوج دیاباته و مطهری پای به میدان بگذارند ولی از آنجایی که سبک بازی و نتایج استقلال مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته است، شاید فکری برای از دست دادن امتیاز و افزایش فاصله با پرسپولیس، ریسک نیمکت نشین کردن قایدی را به جان نخرد و از او در ترکیب اصلی تیمش بهره ببرد.

 

1576687


به هر حال هر سه مهاجم استقلال در دسترس فکری هستند و باید دید تا روز مسابقه او چه اندیشه هایی در سر دارد و با چه ترکیبی در پیشانی خط حمله، به مصاف شاگردان محمد ربیعی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها