کد خبر : 1740217 | 09 اسفند 1399 ساعت 14:38 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

در پاسخ به وعده های فریکسا

لاپورتا: وعده توخالی ندهیم؛ با هیچ بازیکنی نبسته ام

خوان لاپورتا در واکنش به ادعای تونی فریکسا مبنی بر قطعی بودن جذب ارلینگ هالند و کیلیان امباپه گفت که وعده توخالی دادن درست نیست.

لاپورتا: وعده توخالی ندهیم؛ با هیچ بازیکنی نبسته ام

به گزارش "ورزش سه"، 8 روز به انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا باقیمانده و خوان لاپورتا همچنان از بیشترین شانس برای بازگشت به صندلی ریاست برخوردار است. او در همه نظرسنجی ها از دو رقیبش ویکتور فونت و تونی فریکسا پیش است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بار دیگر سکان مدیریت باشگاه کاتالان را برعهده خواهد گرفت.

 

 

1558452

 

 

در روزهای اخیر تونی فریکسا با وعده جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند سعی کرده توجهات را به سمت خود جلب کند. ویکتور فونت در واکنش به این ادعا آن را پوچ و توخالی خواند و لاپورتا نیز به آن پاسخ داد.

 

لاپورتا در مورد وعده و وعید جذب بازیکنان بزرگ برای بارسا گفت:« من نام بازیکنانی که قصد جذب شان را دارم اعلام نمی کنم چرا که قیمت شان افزایش خواهد یافت و از سوی دیگر ارزش بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم را نیز زیر سوال خواهد برود. بازیکنان نباید احساس کم اهمیت بودن کنند و ما هم نباید کاری کنیم که تمرکزشان از بین برود. وعده و وعید توخالی دادن هم اتفاقی منفی است. هدف اصلی من بازگرداندن انگیزه به تیم است و اینکه بارسلونایی مبارز و رقابت طلب را دوباره در میادین ببینیم.»

 

 

1557817

 

 

لاپورتا ادامه داد:« بازار به ما ابزارهایی برای برگرداندن این وضعیت بد اقتصادی خواهد داد. به شخصه معتقدم یک سال بعد می توانیم از لحاظ درآمد به شرایط قبل از پاندمی برسیم. وقتی هواداران به ورزشگاه ها برگردند، شرایط اقتصادی نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

با هیچ بازیکنی هنوز وارد مذاکره نشده ایم و هیچ پیش قراردادی نیز امضا نشده است. ابتدا باید به پست ریاست برسم که انگیزه بسیار بالایی نیز برایش دارم و خوشبختانه هواداران بارسا هم به من بازخورد خوبی نشان داده اند.»

 

 

دیدگاه‌ها