کد خبر : 1740223 | 09 اسفند 1399 ساعت 14:55 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

ریوالدو:

درک این حجم انتقاد از زیدان برایم سخت است

ریوالدو معتقد است منتقدان زیدان بهتر است تا انتهای فصل صبر کنند و اگر رئال با او نتیجه نگرفت او رتا زیر سوال ببرند.

درک این حجم انتقاد از زیدان برایم سخت است

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان از 4 ژانویه 2016 روی نیمکت رئال نشست و پس از استعفا در بهار 2018، مارس 2019 بار دیگر مربیگری رئال را قبول کرد. در مدت زمان حضور او به عنوان مربی، رئال مادرید موفق به کسب 11 جام با ارزش شده اما انتقادات از زیدان هرگز متوقف نشده است.

او سال گذشته رئال کم روحیه و بی انگیزه فصل 19-2018 را تبدیل به قهرمان لالیگا و سوپرکاپ کرد و امسال هم توانسته تیم را در رقابت برای قهرمانی حفظ کند.

 

 

1576671

 

 

رئال اخیرا در همه رقابت ها صاحب 5 برد متوالی شده ولی حتی پس از برد باارزش 0-1 در زمین آتالانتا(یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان) بازهم برخی به زیدان بابت شیوه بازی رئال انتقاد می کنند. رئال در آن بازی 9 غایب داشت.

 

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسلونا در واکنش به این انتقادات گفت:« برایم این حجم انتقاد از زیدان سخت و غیر قابل درک است.  زیدان رئال را سه بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان کرده و فصل قبل پس از سه سال یک بار دیگر رئال را فاتح لالیگا کرد. او بارها ثابت کرده چه مربی بزرگی است و اصلا شایسته این انتقادات نیست. چطور می توان به صلاحیت زیدان در مربیگری تردید داشت؟»

 

ریوالدو ادامه داد:« زیدان از نظر من همچنان می تواند رئال را فاتح عناوین مختلف کند. کار او فصل جاری با این همه مصدوم و غایب عالی بوده و توانست رئال را به اتلتیکوی صدرنشین نزدیک کرده و با شکست آتالانتا چیزی تا رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم فاصله ندارد. منتقدان صبر کنند تا فصل تمام شود و سپس می توان ارزیابی منصفانه تری از کار زیدان داشت. اگر رئال با او جام نگیرد، انتقادات جای توجیه خواهند داشت.»

 

دیدگاه‌ها