کد خبر : 1740266 | 09 اسفند 1399 ساعت 18:15 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

اتهام بزرگ رئیس آتالانتا؛ داور در خدمت رئال بود

رئیس باشگاه آتالانتا معتقد است تمام تصمیمات داور آلمانی در بازی چهارشنبه شب به سود رئال بوده است.

اتهام بزرگ رئیس آتالانتا؛ داور در خدمت رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، تنها دقایقی پس از اتمام بازی رئال مادرید و آتالانتا در ورزشگاه شهر برگامو بود که رسانه های ایتالیایی حملاتی بی رحمانه را علیه داور بازی و نیز باشگاه رئال مادرید شروع کردند.

شاگردان زین الدین زیدان در بازی چهارشنبه شب، 75 دقیقه با یک بازیکن بیشتر برابر میهمان خود بازی کردند و در نهایت با گل فرلاند مندی موفق به کسب یک برد مهم در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شدند.

 

 

1576024

 

1576048

 

 

مندی بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد چرا که هم گل برتری را زد و هم دقیقه 15 باعث اخراج رمو فرولر مدافع آتالانتا شد. این تصمیم داور بحث برانگیز بود و ایتالیایی ها به شدن نسبت به آن معترضند.

آتالانتا به جد معتقد است که فرولر باید تنها یک کارت زرد می گرفت و داور با این اخراج ضربه بزرگی به آنها زد.

 

آنتونیو پرکاسی رئیس آتالانتا که پیش از بازی گفته بود بازی برابر رئال مثل رفتن به دانشگاه است هنوز نتوانسته اخراج فرولر را هضم کند. او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« اخراج فرولر یک شوک بزرگ به ما بود. وقتی داور کارت قرمز را نشان داد، تمام بدنم لرزید. معتقد بودم تصمیم داور اشتباه است و وی ای آر قطعا با بازبینی صحنه تصمیم او را رد می کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. از آن پس جریان بازی عوض شد و این شرم آور بود.»

 

 

1576679

 

 

رئیس آتالانتا ادامه داد:« هنوز هم روی عقیده ام مانده ام که تیم داوری لطف بزرگی به باشگاه بزرگتر و مهمتر کرد و حق مان را خوردند. رئال باشگاهی مهم و تاریخ ساز در دنیای فوتبال است ولی در زمین باید عدالت رعایت شود.

در بازی شاهد خطای شدید مودریچ و ناچو روی پسینا و ماهل بودیم. هر دو باید کارت می گرفتند ولی داور انگار نه انگار. هند لوکاس واسکز را ندیدند و کاسیمیرو هم باید با کارت زرد دوم اخراج می شد. داور می خواست به او کارت دوم را بدهد ولی یادش افتاد یک کارت دارد و اخراج خواهد شد. او مجددا کمی فکر کرد و منصرف شد. مطمئنم که 11 به 11 بازی دیگری را شاهد می بودیم.»

 

 

دیدگاه‌ها