کد خبر : 1740308 | 09 اسفند 1399 ساعت 21:34 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

هانسی فلیک: از بازگشت مولر و گنابری خوشحالم

هانسی فلیک مدعی شد بایرن مونیخ به دنبال پیشرفت در هفته های آتی خواهد بود.

هانسی فلیک: از بازگشت مولر و گنابری خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونبخ امروز با ارائه نمایشی درخشان با پنج گل کلن را مغلوب کرده و گام بلندی برای تکرار عنوان قهرمانی خود در بوندسلیگا برداشت. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه بایرن در پایان این دیدار در مورد بازگشت سرژ گنابری و توماس مولر، دو ستاره آلمانی خود به ترکیب بایرن مونیخ صحبت کرد.

 

هانسی فلیک گفت: "حضور اریک چوپو موتینگ در پست وینگر؟ کینگزلی کومان اخیرا بازی های زیادی انجام داده بود. من با خود این بازیکن صحبت کرده و تصمیم گرفتم که چوپو موتینگ را امروز در ترکیب اصلی قرار دهم. اریک در باشگاه های قبلی خود در این پست بازی کرد. خوشحالم که چوپو موتینگ موفق به زدن گل اول شد و این گل نقش مهمی در کسب پیروزی ما داشت.

 

1576846

 

مشکلات دفاعی بایرن مونیخ؟ ما از کسب پیروزی 5-1 خوشحالیم. بازی را آنالیز خواهیم کرد و خواهیم دید که در بازی های بعدی از کدام وجه قادر به پیشرفت و بهتر شدن خواهیم بود.

 

عملکرد توماس مولر و سرژ گنابری؟ توماس با اولین ضربه خود در بازی موفق به ارسال پاس گل برای رابرت لواندوفسکی شد و با این گل ما نسبت به کسب پیروزی اطمبینان بیشتری پیدا کردیم. سرژ گنابری نیز دو بار موفق به گلزنی شد، هر دو بازیکن در بازی های بعدی برای ما مهره ای ارزشمند خواهند بود و من خوشحالم که آنها به ترکیب بازگشتند.

 

درخشش لئون گورتزکا؟ لئون امروز در به ثمر رسیدن سه گل نقش آفرینی کرد و البته او پیش از این و در دیدار برابر فرانکفورت و رم نیز توانایی های خود را نشان داده بود. گورتزکا هنگام در اختیار نداشتن توپ نیز بسیار تهاجمی عمل کرده و به ما کمک می کند مالکیت توپ را بدست آوریم. از نظر من امروز گورتزکا بهترین بازیکن زمین بود."

دیدگاه‌ها