کد خبر : 1740387 | 10 اسفند 1399 ساعت 10:57 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

اندرو رابرتسون؛

هیچ تیمی نمی‌تواند با تعداد مصدومان لیورپول کنار بیاید

اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، معتقد است که حتی یک تیم در جهان وجود ندارد که بتواند با لیست کابوس وار مصدومان قرمزها کنار بیاید.

هیچ تیمی نمی‌تواند با تعداد مصدومان لیورپول کنار بیاید

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در این فصل پس از از دست دادن مدافعانی مثل ویرژیل فن دایک، جو گومز و جوئل ماتیپ مجبور به استفاده از 18 زوج دفاعی متفاوت در ترکیب تیم خود شده است.

به تازگی نام فابینیو و جوردن هندرسون نیز به لیست طولانی مصدومانی که روی دست این سرمربی آلمانی مانده اند اضافه شده است.

 

1577001

 

رابرتسون در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورتس گفت: "اگر شما به هر تیمی در دنیای فوتبال بگویید که قرار است در طول فصل از 18 زوج دفاعی متفاوت استفاده کنند، هیچ تیمی نمی تواند با این قضیه کنار بیاید، نه حتی یک تیم!

معمولا ما ویرژیل را داشتیم که خیلی خوب تیم را هدایت می کرد و مدام با ما صحبت می کرد. جویی گومز را داشتیم که رهبری مثال زدنی بود و جوئل ماتیپ. فابینیو و هندو را هم داشتیم.

الان اما نت فیلیپس را داریم که فصل پیش اینجا نبود و به صورت قرضی در تیم دیگری بازی می کرد.

اوزان کاباک را داریم که پسر جوانی است و تازه به ما اضافه شده و بن دیویس را داریم که او هم تازه از باشگاهی در لیگ پایین تر به لیورپول پیوسته و نیاز به زمان دارد. البته ریس ویلیامز بزرگ را هم داریم.

 

1577003

 

همه آنها به نسبت بی تجربه هستند و باید به آنها کمک کنیم، اما همچنین باید با تمرکز بر کار خودمان به تیم هم کمک کنیم.

 

برای من هم شخصا سخت بوده. اما خب این هم بخشی از بازی است. من آدم پر سر و صدایی در خط دفاع نیستم و فقط تلاش می کنم مطمئن شوم که تا جایی که می توانیم خوب کار می کنیم و هر تعداد که یمتوانیم کلین شیت می کنیم، چون این تنها راهی است که می توانیم در مسابقات پیروز شویم."

 

کابوس مصدومیت ها در لیورپول به شدت نتایج این تیم در لیگ برتر را تحت تاثیر قرار داده است؛ قرمز ها از یازده بازی قبلی خود در لیگ تنها در دو بازی پیروز شده اند و در چهار بازی پیاپی خانگی در آنفیلد شکست خورده اند.

 

 

دیدگاه‌ها